Toon onderwerp - Toch beetje ongerust

Toch beetje ongerust

Voor alle vragen en antwoorden over de ontdekking en onderzoeken

Anneke79 schreef op za 13 mei 2017 09:12

Anneke79 38 jaar

• België

Toch beetje ongerust

Ff kort wie is Ann.
Ik ben een fruitige meid van 38 en heb twee stoere boys van 15 en 6. Heb een jaar geleden een bypass laten uitvoeren. (I know the easy way). Voor de rest een bezige bij.

Nu 3 weken geleden ben ik naar HA geweest omdat ik bovenaan mijn rechterborst een grote bobbel voelde. Ik was er vrij zeker van dat het onschuldig was maar toch. De HA dacht net hetzelfde maar voor mijn gemoedsrust afspraak voor mammo en echo.
Donderdag heb ik dan beiden gehad. Tijdens de echo werd duidelijk dat wat ik had gevoeld gewoon een vervolg was. Na het onderzoek zei de radioloog ik heb wel iets anders opgemerkt, uitslag is morgen bij HA. O jee...

Vrijdag contact opgenomen met HA en direct (3 uurs later) afspraak in borstenkliniek. Hier had ik gesprek met een dokter, die bevestigde dat het bolletje bovenaan onschuldig was maar dat men een afwijking heeft opgemerkt die nog klein was, en ook niet voelbaar. Doordat het niet echt afgelijnd is leek het gepast om biopsie uit te voeren wat dus twee uurs later ook is gedaan. Ook heb ik al lange tijd rood vlekje (lijkt op roofje) op diezelfde borst. De dokter zei van dit weg te nemen omdat dit huidkanker kan worden ??

En nu zit ik hier. De altijd lachende (vaak weg
lachende maar toch) beetje bang, onzeker.
En dan denk ik weer och doe niet zo flauw, het zal wel een scheet in een fles zijn.

Een mens en zijn emoties raar ding hoor

An -77 schreef op za 13 mei 2017 09:37

An -77 39 jaar

• Moderators
  • Beheerders
  • Amazone

Re: Toch beetje ongerust

Hoi Anneke79, welkom hier! Wat een onzekerheid en stress ervaar je he. Hier op het forum kan je ontzettend veel info vinden wanneer je daar behoefte aan zou hebben. In je eigen profiel kan je ook een eigen verhaal starten, komen wij bij je buurten.
Maar uiteraard hoop ik dat de uitslag onschuldig blijkt, succes en sterkte met het afwachten.

Anneke79 schreef op za 13 mei 2017 22:45

Anneke79 38 jaar

• België

Re: Toch beetje ongerust

Dank je wel!

Heb mijn verhaal toegevoegd.
Was het al maar maandag...