Amazone BBQ 10-09-2011 bij MarinaB

205 berichten / 0 nieuw
Amazone BBQ 10-09-2011 bij MarinaB

Inmiddels is het alweer 5 jaar geleden dat er bij mij in de achtertuin een zeer gezellig BBQ werd gehouden voor de Amazone's...(een modjuh kan vast dat topic nog wel vinden..hihi) Nadat er gekscherend het idee op Facebook werd geopperd dat het tijd word voor een reunie bbq, is dit in mijn hoofd blijven hangen...
Met de gedachten van "Waarom ook nie" wil ik bij deze aankondigen dat op:

Zaterdag 10 September 2011
8) The Rock Amazone Reunion BBQ 8)
Gaat plaatsvinden

Eens even kijken of hier wat amimo voor is... :wink:

Natuurlijk is het niet alleen voor de 'oude garde' maar zijn de 'groentjuhs' ook van harte welkom.

Groet en liefs
I'll rocko..

afbeelding van Anoniem123

Klinkt beregezellig.... (maar het is voor mij wel behoorlijk ver rijden..... zegt ze....)

afbeelding van sjakkie

He Dees... pssst
Ik woon hartstikke in de buurt en heb een logeerbed.... zo maar een hint

afbeelding van goudblok

Leuk! Ik wil dat net opgehoogde terras wel eens van dichtbij bekijken :)

afbeelding van Maisa

Is dat alweer vijf jaar geleden? 10 september is nog erg ver weg, maar ik vind het een heel leuk idee!

5 jaar geleden op 10 september was ik nog heerlijk onwetend.
Had nog nooit van de amazones gehoord terwijl jullie al gingen BBQ-en :shock: :mrgreen:

Maar ondertussen heb ik veel over die beruchte BBQ gehoord :wink:

Dus ook al is het voor mij geen reuni, het lijkt me wel heel leuk.

Sbous, hetzelfde geldt voor mij. Gezellig [ok]
:-k een slaappplek zou niet verkeerd zijn...

Waar is het in Zuid Holland? Als ik vrij ben dat weekend, lijkt het me heel gezellig.... Kan nooit heel ver weg van Hoek van Holland zijn als Sjakkie zegt in haar 'achtertuin'....

Ja, als wij nou een strandhuisje hadden, dan was het slaapplaatsprobleem meteen opgelost, niet?
Wel een heel goed idee Misha!

Bogie schreef:
Ja, als wij nou een strandhuisje hadden

Het is nog geen september :wink:

@ Dees, zover is het niet, alleen maar de A12 afzakken...
@ Marielle, alles is te regelen...
@ Helma..das om de hoek, Den haag en voor jou nog aan de goede kant ook..( vlak bij kijkduin.)

en verder, ja tis inderdaad nog geen september, eerst maar eens invetariseren enzo en daarna komt vanzelf de verder info...
Betreft slaapplekken is er altijd wel het één en ander te regelen, ook ik heb logeerbedden/luchtbedden en eventueel kan ik ook nog een tent neerzetten in de tuin...hihi
Babo zal wel weer in haar camper slapen, als ze uberhoud gaat slapen...:-)

Ehhhh, Babo slapen op een BBQ bij jou :-k Zal niet gaan gebeuren nee :mrgreen:
5 jaar geleden, pffffff, teon was ik nog met de chemo bezig en had ik net de 2e binnen :?
Ik noteer hem alvast :wink:

Nou dames, omdat we de hele maand augustus tot en met half september in Zandvoort zitten om prunus te bestrijden en daar een huisje huren voor de jongens die in het weekend altijd naar huis gaan, zou het mogelijk zijn om daar te overnachten.

Misschien wel... ;) Mag dat ook? Hangt af van hoe het hier verder gaat (ook al is het nog héél ver weg) en vooral ook of ik dan mijn verjaardag vier... Dat is namelijk een vaag plan... Maar dat opgehoogde terras... tja... daar ben ik ook wel benieuwd naar ;-) x

afbeelding van Ariane

Ik ben dan wel niet de oude garde van destijds, maar behoor natuurlijk ook al lang niet meer bij de jonge garde. (Vandaag "vier" ik de tweede verjaardag van mijn amputatie).
Bovendien heb ik zelfs al een keer met Misha gegeten dus dat scheelt :mrgreen:
Dus bij leven en welzijn zou een goede vriend van me zeggen kom ik graag!

Ollie schreef:
Nou dames, omdat we de hele maand augustus tot en met half september in Zandvoort zitten om prunus te bestrijden en daar een huisje huren voor de jongens die in het weekend altijd naar huis gaan, zou het mogelijk zijn om daar te overnachten.

Dat zou natuurlijk top zijn! Maar jij gaat dan ook mee toch?!

Nou Marielle, ik zal dan wel in het huisje zijn om jullie te ontvangen maar bij de BBQ, omdat ik niet van de oude garde ben en me dan al snel misplaatst voel, denk ik niet dat ik ga.

afbeelding van sjakkie

Nah Ollie... doe is niesso gek! De oude garde is erg lief hoor en tuurlijk ben jij ook van harte welkom. Niks misplaatst voelen [-X Gewoon mee komen knoeien hoor :wink:

Heye... ik ben ook niet van díe oude garde!
Ik ken inmiddels wel Amazones van die oude garde en ook daar voel ik me bij thuis.

als er een grasveldje is met wat smakelijk gras, dan kom ik onder voorbehoud ook ;)

Ollie schreef:
Nou Marielle, ik zal dan wel in het huisje zijn om jullie te ontvangen maar bij de BBQ, omdat ik niet van de oude garde ben en me dan al snel misplaatst voel, denk ik niet dat ik ga.

Ollie, ik ben ook niet van de oude garde maar voel me bij ALLE amazones thuis.

afbeelding van Anoniem123

sbous schreef:
Ollie schreef:

Ollie, ik ben ook niet van de oude garde maar voel me bij ALLE amazones thuis.

Ook ik hoor niet bij de oude garde, maar ik vind die oude garde wel heel leuk... En de nieuwe garde vind ik ook leuk.... En ik wil dat terras in Mies zijn tuin wel eens van dichtbij bekijken....

Klinkt errug gezellie, dus (onder voorbehoud, want we weten nog niet wanneer we onze vakantie gaan plannen) wil ik dat terrasje wel graag komen bewonderen!!

afbeelding van daantje06

Misha, Wat leuk,
Ik hoor dan ook wel niet bij de oude garde, het is nu bij mij ruim 3 jaar geleden, maar een aantal ken ik wel.
En het lijkt me dan ook heel leuk om jullie weer te zien.
Ik ga er over na denken.
Liefs

Ik hoorde afgelopen zaterdag van Sjakkie van de BBQ. Weet nog dat we het erover hadden toen we bij jou aan de koffie zaten
Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Natuurlijk kom ik.Enne....ik ga natuurlijk niet naar huis rijden dus een slaapplek zou fijn zijn

WAUW Misha wat een gaaf idee
en natuurlijk kom ik, de eerste bbq bij jou heb ik gemist, maar deze ga ik echt niet overslaan
en wat slapen betreft geen probleem, ik heb familie in Duh Haag wonen dus daar kan ik vast wel terecht of ergens in een hotelletje.................................

Kijk eens aan, langzaam maar zeker wordt het woord verspreid.. :P

Voor de "nieuwúh", gewoon gezellig komen hoor, de "oudjúhs" bijten niet... :roll:

Ik was er niet bij 5 jaar geleden, maar 'nieuwe' zijn ook welkom zie ik :P
Ik heb em al genoteerd Misha, leuk!
Maar ook ik zou dan een slaapplekje willen Blokje :-w

Sidonia schreef:

:shock: :shock: oh, heeft ze een B&B dan, want dan kom ik ook [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]

Nou als nieuw "mag" dan lijkt het mij ook heel gezellig!!

En deze nieuweling lijkt het ook hartstikke gezellig!
Bij leven en welzijn maar dat spreekt voor zich.

afbeelding van goudblok

jolly schreef:
Sidonia schreef:

:shock: :shock: oh, heeft ze een B&B dan, want dan kom ik ook [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]

Wist je dat niet dan Jolly? hahahah. :mrgreen:

Is goed Sidoon jullie zijn natuurlijk welkom.

Mochten er mensen mee willen rijden vanuit Wageningen, Ede, Arnhem richting den Haag (dus ook uit Utrecht enzo), en die ook in een auto met een kameel erin durven, van harte welkom.

Ow wat leuk Mies!!
Maar ik denk niet dat ik kan omdat ik hoogstwaarschijnlijk wordt verwacht aan de andere kant van het land waar mijn vader die dag zijn verjaardag viert... ik denk er nog even over na!

Kijk dit lijkt me dus heel erg leuk en gezellig. Ik kom typend tegenwoordig nogl moeilijk van mijn woorden af, maar heb daar pratend nog niet zo'n last van, hahaha. Verder heb ik ergens iets gelezen over een AMAZONE-bus, weliswaar een virtuele, maar misschien is het een idee om met een groter gezelschap ineens die kant op te kunnen rijden, zodat het vanaf deze kant van het land ook makkelijker wordt. Of misschien is er hier in de buurt, een amazone met een tuin vergelijkbaar als de paleistuinen van het Loo?
Wel heb ik die vrijdag, (maar het is nog ver weg natuurlijk) de 11e PAC-kuur nog op de agenda staan.
groeten Karin.

Het lijkt mij ook heel leuk als vegetarisch groentje die 5 jaar geleden nog niet eens wist wat borstkanker was (haha, das niet waar hoor, erg overdreven) om een kijkje te nemen op deze gezellige bbq.

Helemaal gezellig dames, tsja verder weinig erover te melden op het moment, alleen dat er achter de schermen vorm gegevan wordt aan de bbq...gaat goei kommuh...

Misha, heb je al een lijstje gemaakt met wie er allemaal komen? Ik ben wel benieuwd :lol:

Euh nee nog niet, ff heel erg druk met van alles, (Lé Mans, dragracen) maar deze maand krijg ikhet weer ff wat rustiger en dan gaan we concrete plannen maken...:-)

Okaye!

Nou Mies, dan help ik toch ff met een lijstje :wink:

Wie komen er:
Misha
Sjakkie
Goudblok
Marina + Nick
Sbous
Marielle
Helma
Ollie
Ariane
Aphrodite
Dees
Celly
Jolly
Sidonia
Tika
Peetie70
Kamasta
Emja

Denken nog na:
Maisa
Daantje
Naia

Onder voorbehoud:
Natas
Juliëtte

Wil iedereen ff kijken of je er bij staat en of je goed staat. Anders het lijstje kopiëren en corigeren

Kijk daar wordt ik nu blij van... =D> [kiss]

en anders ik wel! [ok]
Thanx Marina.

Ik wil ook wel! Spannend maar leuk!!!

afbeelding van Nelies

ik heb een teamdag van mijn werk, misschien kan ik daarna aanschuiven.... ik ga er nog even achteraan. Lijkt me weer leuk om jullie te ontmoeten!
Lieve groet, Annelies

Mag ik ook mijn man en kind meenemen of is dat niet de bedoeling??

afbeelding van Maisa

Ik wil ook heel graag komen. Medisch durf ik het inmiddels aan om voor september 'ja' te zeggen, alleen gaan wij in die maand ook nog op vakantie. Ik moet nog een slag om de arm houden voor het boeken (flexibiliteit in data), maar zal echt proberen om bij de BBQ te zijn!

kijk het wordt steeds gezelliger, Man, kids en andere aanverwante artikelen zijn ook welkom hoor..Kids tot 12 gratis, de rest krijg je vanzelf de rekening voor gepresenteerd....hihi

afbeelding van biancaa

Hallo Mischa,

Waar wordt het eigenlijk gehouden.
Ik kom zelf ook uit Zuid Holland.

Gr Erika

Oh, maar Mies.... MIjn man denkt ook nog steeds dat ie jong is, dus wie weet geloof jij het wel dat hij ook nog geen 12 jaar oud is....

Heb het lijstje aangepast ... en mezelf erbij gezet :)

Misha
Sjakkie
Goudblok
Marina + Nick
Sbous
Helma+Man (boven 12)+Kind (onder 12 :D )
Ollie
Ariane
Aphrodite
Dees
Celly
Jolly
Sidonia
Tika
Peetie70
Kamasta
Emja
Bo77