Kleuradviesmeeting zaterdag 12 mei 2012 in Eindhoven

69 berichten / 0 nieuw
afbeelding van admin
Kleuradviesmeeting zaterdag 12 mei 2012 in Eindhoven

Een kleuradvies en stijladvies is altijd bedoeld om het positieve in je naar boven te halen en de kleuren te kiezen die jou doen stralen.

De diagnose borstkanker kan je lijf en je uiterlijk veranderen.
Je wordt kaal van de chemo en je wilt leuke sjaals en buffs dragen; en dan is het goed te weten welke kleuren je het beste staan.
Na een tijdje komt je haar terug maar wel anders… dat is even wennen maar met de juiste kleuren voel je je sterker.
Ook je huid kan veranderen maar met het juiste kleuradvies straal je weer.
Doel van deze meeting organiseren : Stralen en je weer zelfverzekerd te voelen!

Kleuradvies:
Bij het kleuradvies gaan we op zoek naar kleuren die in harmonie zijn met jouw natuurlijke uitstraling. Je eigen kleur haar, ogen en huid zijn hierbij bepalend. Met behulp van gekleurde doeken wordt dan je kleurtype bepaald. Je zult zien dat goede kleuren je natuurlijke uitstraling onderstrepen en versterken. Het tegenovergestelde zul je ook zien: verkeerde kleuren maken hard en vermoeid en kunnen je ouder doen lijken.
Het resultaat?
Een frisse levendige uitstraling, sprankelende ogen, lijnen in het gezicht worden verzacht.
Je merkt dat je je heel prettig voelt in kleuren die bij je horen, want ze vormen als het ware een verlengstuk van jezelf.
En eindelijk géén miskopen meer !

Stijladvies:
Na het gedeelte over kleur kunnen we een stijl persoonlijkheidstestje doen om te ontdekken welke kledingstijl bij je past. Gaat je voorkeur uit naar sportieve, klassieke, romantische, extra- vagante kleding of heb je een heel creatieve eigen stijl? Sommige mensen hebben duidelijk één kledingstijl, maar meestal hebben we een mix van twee stijlen en soms nog een vleugje van een andere stijl erbij. Als je weet welke kleur en stijl bij jou past wordt het winkelen een stuk eenvoudiger en behoren miskopen tot het verleden!

http://www.studiokleur.nl
Marieke heeft een eigen studio in Eindhoven waar deze meeting zal plaatsvinden.
Op zaterdag 12 mei 2012 zijn we met maximaal 8 Amazones welkom van 10.30 uur tot 13.00 uur.

Marieke geeft elke amazone die deelneemt aan deze meeting een kleurkaart die bij je kleurtype past én een kleurprofiel met tips en adviezen van je kleurtype cadeau!

-----------------------------------------------------------------------
Stichting Amazones vind het belangrijk te investeren in lotgenotencontact.
Ons hoofddoel is het bieden van informatie en online contact maar er is meer...ook dragen wij graag bij aan het (her)vinden van eigen kracht en balans.

De kleuradvies meeting is bij uitstek een voorbeeld van zo'n activiteit.
Wij vinden het belangrijk om te investeren in meetings die ontspannend en gezellig zijn maar vooral ook iets toevoegen namelijk: Amazone-Power!

BIJDRAGE STICHTING AMAZONES:
Stichting Amazones betaalt voor iedere deelnemer € 10.00
De entreeprijs wordt hierdoor € 25 pp (i.p.v. 35.00 pp)
-------------------------------------------------------------------------
Een aanbetaling van € 10 kun je overmaken op gironummer 4340044 tnv Stichting Amazones o.v.v. “kleuradviesmeeting” en je nickname.

Studiokleur is vanaf CS Eindhoven te voet bereikbaar.

Wie neemt er iets lekkers mee voor de koffie?

Geen miskopen meer die bij nader in zien ongedragen in de kast hangen?
Gewoon heel veel zin in een gezellig dag met andere Amazones?

Geef je dan nu op!!!!

Ja, ik ga er toch echt een keer aan geloven...dus bij deze geef ik me op voor deze meeting.

afbeelding van Maisa

Marielle schreef:
Ja, ik ga er toch echt een keer aan geloven...dus bij deze geef ik me op voor deze meeting.

Dan krijg je vast een paar alternatieven voor zwart :mrgreen: .

Ik ben vorig jaar in Deventer geweest en vond het een hele leuke en gezellige meeting! Veel van opgestoken en ook andere kleuren gaan dragen. Ook groen en bruin, boswachterskleuren bleken goed bij mij te passen [bigsmile]

afbeelding van Lydia63

joohoo, ik geef me ook op. Ben zo benieuwd. Weer wat leuks erbij!

Ik denk er nog heel even over na maar het lijkt me heel erg leuk en niet te ver van huis. laat zsm weten of ik meega.....

Ik ben overgehaald door een heel lief lotje. Nou was er ook niet zoveel overredingskracht voor nodig hoor :mrgreen:
Een jaar of 10 geleden heb ik ook zoiets gedaan. Toen kwam eruit dat ik een hertst type ben. Ben benieuwd wat er nu uitkomt. Herfst type ben ik volgens mij écht niet. Eigenwijs hè? :-w

Tuurlijk neem ik wat lekkers mee voor bij de koffie. Als Leysje nou ook komt, dan zitten we qua smullerijtjes gebakken :lol:

Papillon heeft mij ook na heel veel en langdurig zeuren weten over te halen om met haar mee te gaan. :-k

Dus bij deze.. ik ben erop geknoopt en kom ook. [bigsmile]

Je was met een natte vinger te lijmen :lol:

Super leuk dat je meegaat!!!! =D>

Hopelijk komen er nog meer aanmeldingen. Een beetje kleur in het leven kunnen we wel gebruiken! Toch? :-w

Als je dat zo schrijft, zal het iets anders gegaan zijn Ikkuh hahahaha...

Wie hebben zich tot nu toe opgegeven:
Lydia63
Papillon
Ikkuh
Mariëlle
Leysje68 (ovb)

Lydia63
Papillon
Ikkuh
Kaat39
Mariëlle
Leysje68 (ovb)

afbeelding van admin

Ik ga ook mee, moet alleen nog even puzzelen of ik op tijd in Eindhoven kan zijn! OVB dus nog even ....

Leuk Alex!!!!

Dit gaat zó leuk worden. [dans]

Eindelijk ga ik leren wat er bij me past. [bigsmile] Zul je net zien..... krijg ik het advies zwart te gaan dragen. :-w

Haha Papillon....ik verwacht gewoon dat ze dat bij mij ook gaat zeggen anders wordt het een duur uitstapje. Want tja ander kleuradvies andere gaderobe he. Ik ga ook mee. Heb er nu al zin in. Lekker terrasje naderhand :-w

Bitterballetjes zijn altijd lekker bij een zoet wit wijntje op een terrasje in de zon [dans]

ien
afbeelding van ien

als het bij mij in de buurt was geweest was ik zeker gekomen!!
Jullie hebben het vast reuzegezellig

Dat terrasje dat staat Kaat!

Enne Ikkuh; jij lekker aan de zoete wijn??? potjan3....... ik ben natuurlijk weer de bobby. De eeuwige lijner [bigsmile] Maar ik weet nu al dat ze gaat zeggen; Papi wat doe je hier........ jij hebt zo'n natuurlijke schoonheid! Daar kan ik niks aan toevoegen :-# Wel sneu voor jullie...........

whoehaha

ien
afbeelding van ien

[bigsmile] [bigsmile]

papillon dat is de werkelijke reden dat ik niet kom hoor, anders steek ik zo opvallen vaaltjes af naast jouw natuurlijke schoonheid :mrgreen: :-w

[bigsmile] [bigsmile]

Wat zal ik dáár nou op antwoorden? :wink:

Nu serieus: jammer dat het te ver is voor je! Voor mij is het ook een flinke rit (niet zo ver als jij hoor) maar dit leek me zo'n leuke meeting dat ik de reistijd voor lief neem.

Lydia63
Papillon
Ikkuh
Kaat39
Mariëlle
Leysje68 (ovb)
@lex (ovb)

afbeelding van Lydia63

Als er iemand wil meerijden: ik kom vanaf Vlissingen, klein beetje omrijden geen probleeem, ofwe kunnen afspreken op een stationnetje :lol:

Hallo allemaal, ik geef me op voor de kleuradviesmeeting, ga het geld nu overmaken. Tot dan.....vooral ook het terrasje erna spreekt me errug aan. :-w =D>

Oh, wat leuk Leysje! Zullen we samen treinen?

Lydia63
Papillon
Ikkuh
Kaat75
Leysje68
Mariëlle

@lex (ovb)

Reserveer de laatste plaats graag voor mij. Eigenlijk moet ik mijn dochter supporten tijdens de kijkles in het zwembad. Maar in goed overleg met manlief, mag ik deze een keertje overslaan. Tenslotte is mijn dochter ook gebaat bij een moeder die er goed uitziet! Ben heel erg benieuwd naar de kleurkaart. En kijk ook uit naar een gezellige ochtend natuurlijk.

Leuk Mispoes! Wat lief van manlief :wink:

Lydia63
Papillon
Ikkuh
Kaat75
Leysje68
Mispoes
Mariëlle

@lex (ovb)

Als @lex zeker meegaat is deze groep vol, wat natuurlijk erg leuk én vooral gezellig is!

@Mariëlle, samen treinen altijd leuk moet ik natuurlijk wel zorgen dat ik in de goede trein stap, ha ha...... #-o

@Papillon, moest ik nu nog iets meebrengen voor bij de koffie?? Ik heb wel iets in gedachten maar ik word eigenlijk veel te dik.....light koken is niet mijn sterkste kant. :oops: :cry:

leysje68 schreef:
@Mariëlle, samen treinen altijd leuk moet ik natuurlijk wel zorgen dat ik in de goede trein stap, ha ha...... #-o

Je stapte wel in de goeie trein, maar te vroeg :wink:
Ik denk dat ik je thuis maar kom ophalen....hahahahaha.

Marielle schreef:
Als @lex zeker meegaat is deze groep vol, wat natuurlijk erg leuk én vooral gezellig is!

Helaas ... @lex gaat zeker níet mee. Er is dus nog één plek beschikbaar!

@lex!!! Wat doe je nou? Blijf je voor mij de grote onzichtbare? :mrgreen:

leysje68 schreef:
@Papillon, moest ik nu nog iets meebrengen voor bij de koffie?? Ik heb wel iets in gedachten maar ik word eigenlijk veel te dik.....light koken is niet mijn sterkste kant. :oops: :cry:

Wat denk je zelf Leysje :lol: Je hebt een naam hoog te houden!! =D>

Dan doe ik 12 mei wel even :^o niet aan de lijn [-X :oops:

afbeelding van Lydia63

@marielle, weet jij of we opgemaakt dan wel "blote billen gezicht" moeten komen? Is bij mij momenteel nog al een groot verschil.... Ik pas m'n make up meestal aan de kleding aan. Wil best zonder komen, dat is het punt niet, of m'n rommel meenemen:-)
Neem ook al mijn haren mee, is leuk om te zien wat dat voor verschil uitmaakt!

Cat

Vorig jaar ben ik geweest en we werden daar ook opgemaakt, dus ik zou niet teveel op smeren van te voren :wink:

afbeelding van Maisa

Lydia, ik ben vorig jaar in Deventer geweest. Ze houden doeken naast je huid om de kleur te bepalen. Met gekleurde dagcreme/foundation gaat dat niet. Make-up op de ogen maakt denk ik minder uit. Hoe zwaar opgemaakt wilde je gaan?

afbeelding van Lydia63

Ha ha Maisa, ik dacht aan incognito.... Gekleurde dagcreme gebruik ik eigenlijk nooit, wordt bij mij meestal zo'n klodderboel, met gesmeerde en niet gesmeerde plekken. Ik ben nou eenmaal een witte, zon ben ik al heel mijn leven voorzichtig mee, word roze, nooit mooi bruin. Altijd snel verbrand. Ben gewoon te laat geboren.... Vroeger was een witte huid sjiek.
Zal wel met bloot gezicht gaan. Ben niet zo moeilijk. Opgemaakt worden door een ander vind ik altijd zo leuk! Leer ik van. Ben pas vanaf mij 40ste met make up bezig, dus kan nog veel bij leren!

Eh, ik ga echt niet de deur uit zonder foundation hoor. Dat is de huidskleur waar ze mijn kleur(en) bij mag bepalen, is heel gemakkelijk hoor... die ene kleur die mij zó goed staat :wink:

Papillon schreef:
@lex!!! Wat doe je nou? Blijf je voor mij de grote onzichtbare? :mrgreen:

Ja, helaas .... Mijn kinderen zouden dat weekeinde eigenlijk weg zijn, maar zijn nu toch thuis. En dan staat er hockey e.d. op het programma en ik wil ze niet de hele dag moeten uitbesteden. Vandaar.... Jammer!!!
Maar in ieder geval heel veel plezier iedereen!

Lieve kleur dinnetjes. Ikkuh en ikke hebben ons opgegeven om mee te doen aan de kleur middag. Na lang twijfelen hebben we toch besloten om niet te gaan.
Nu kunnen we allerlei smoesjes verzinnen om af te zeggen..... maar de waarheid is dat we er simpel weg niet zoveel zin meer in hebben.
Sorry........

Heel erg jammer Papillon en Ikkuh, echt jammer. :(

Het lijstje tot nu toe :
Lydia63
Kaat75
Leysje68
Mispoes
Mariëlle

We zijn welkom met 8 Amazones dus wie o wie heeft er zin om mee te gaan? :P
Geef je op en het wordt vast een gezellige en een nuttige workshop.

Ik doe gek...
Ik ga mee!!!!

Krijg al jaren van vriendinnen te horen bij ieder kledingstuk dat ik uit het rek trek; "owja, typisch een belle-ding"... Mijn favoriete kleding is zwart, ik koop bergen maar weet nog steeds niet wat ik aan moet trekken.

Wellicht kan deze meeting mij helpen, hahaha!!

Tenminste, als jullie mij mee willen hebben tenminste...

Liefs, Belle

Hmmm, :-k effe denken..willen wij jou mee hebben? JAAAAAAAAAAAA , natuurlijk Belle!

Ik ben heel benieuwd welk kleuradvies we gaan krijgen. Ga je ook mee een terrasje pikken?

Het lijstje tot nu toe :
Lydia63
Kaat75
Leysje68
Mispoes
Belle
Mariëlle

Ik hou van terrasjes!!!

Ik zou wel mee willen ware het niet dat ik jarig ben op 12 mei, nu vier ik nooit mijn verjaardag, zal proberen om het thuisfront van de noodzakelijkheid van een kleuradvies te overtuigen.

Hé Ollie, je mag jezelf toch wel een dagje kleuradviesmeeting 'cadeau' geven voor je verjaardag... Hihihi....

Oh Ollie, het zou super zijn dat als je met ons je verjaardag viert!!!!

Oh nee.....zit gister met mijn lief in de auto en ik heb het over de 12e. Wat blijkt wij gaan met de familie weekendje weg en lief had dit wel gezegd maar niet op de kalender gezet. En die kalender is mijn geheugen grrrr Ik baal zo. Vond lief gister ook even niet meer zo heel lief :mrgreen: Ik kan dus niet mee. Vind het heel erg want had er zoveel zin in. Heel veel plezier lieverds en pak zeker dat terrasje op de markt in eindhoven. Dat is zo gezellig. Ben heel benieuwd naar het advies van de andere zwart dragers. Laten jullie dit weten dat zou ik leuk vinden
[kiss]

Jammer Kaat75, maar het is niet anders.

Het lijstje tot nu toe :
Lydia63
Leysje68
Mispoes
Belle
Mariëlle

Ollie (onder voorbehoud)

Wie o wie gaat er nog meer met ons mee???
Marielle heeft de zon besteld voor op het terras...

Up!!!

Leysje, ik bel je deze week ( ik heb je nou nummer nog van de saunameeting) om af te spreken hoe laat ik je zal ophalen.
Ik heb er zin in! ....en vind het ook wel spannend...wat nou áls ik een pastelkleurig type blijk te zijn... :roll:

Dat zal toch niet, kan ik me niet voorstellen, shocking gewoon.... :roll: :shock:

Pagina's