Workshop: Samen zingen op 23 november 2012

108 berichten / 0 nieuw
afbeelding van nana

Klinkt goed dames! En zo te lezen hebben jullie een topdag gehad, fijn!

Gaaf!!! Word helemaal blij van jullie op de filmpjes!
Liefs, Belle

afbeelding van Aaike

Ik heb net de filmpjes gekeken en geluisterd. Wat mooi! xxx

De foto's en de filmpjes geven precies weer hoe heerlijk de dag was! Super genoten en wat een geweldige sfeer, voor herhaling vatbaar!!
Annie en Odeke nogmaals hartelijk dank voor het organiseren, ben nog steeds aan het nagenieten ;)

afbeelding van annie_2

De twee audiobestanden heeft mijn zoon geconverteerd naar een videobestand en kunnen nu dus afgespeeld en beluisterd worden.

Op het eerste filmpje zingen we SUZANNE van Herman van Veen.
echt heel mooi , vind ikzelf tenminste!
Op het tweede staat een stemoefening die Odeke met ons deed.
op de tekst:

LET ME ENTERTAIN YOU

Veel luisterplezier want wij entertainen jullie nogmaals graag!

http://www.youtube.com/watch?v=oMD3ai3xjbo&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=QYiw_ZznsYw&feature=plcp

Ik wilde FOTO_AMAZONE vragen of ze de foto's en in ons geval ook de filmpjes in het meetingfototopic wil zetten? De foto's zijn te downloaden van mijn webpagina in mijn dagboek op samenmeer. Hierboven ergens in een bijdrage staat een link erheen!

En ik denk dat de filmpjes ook wel vanaf hier ( en de drie die hier al eerder geplaatst zijn ) gecopieerd kunnen worden om in het fototopic van meetings te plaatsen. Staat alles gemakkelijk te vinden daar bij elkaar!

Bedankt zovast!

Foto amazone meld zich:)
Dit staat op mijn ' to do' lijstje voor morgen, heb er eerder geen tijd voor gehad.

afbeelding van annie_2

Dank je fotoamazone, voor het plaatsen van de filmpjes, de audiovideo's en de foto ' s van de zangworkshop in het topic ' meeting foto's. =D> Kunnen we ze sneller dan in dit topic terug vinden, beluisteren en bekijken dan in dit topic. Mooie herinnering!

Pagina's