Lopen voor lotgenoten - Roparun 2006

9 berichten / 0 nieuw
Lopen voor lotgenoten - Roparun 2006

De Amazones hebben het verzoek ontvangen om de volgende oproep te plaatsen voor de Roparun 2006.
Voor meer informatie: http://www.delotgenoten.nl/index.htm
Misschien een leuk idee voor de sportieve Amazones onder ons?

Quote:
Lopen met en voor lotgenoten" staat voor "lopen en fietsen voor het leven". Het voor kankerpatiënten lopen is een duidelijk verhaal, daar staat de RoPaRun voor, maar het MET is een heel ander verhaal. Ons team bestaat uit (ex) kankerpatiënten, of mensen die in hun nabijheid te maken hebben met deze ziekte. Dit maakt ons team dan ook zo speciaal.

De slogan en tevens de naam van ons team heeft alles te maken met het primaire doel van de Roparun. Ieder jaar tijdens het Hemelvaartweekend wordt de 520 kilometer lange non-stop estafetteloop van Parijs naar Rotterdam georganiseerd. 2006 is het jubileumjaar van de ROPARUN. Dat jaar wordt voor de vijftiende keer deze run georganiseerd. Het doel van deze run is om een zo groot mogelijk sponsorbedrag in te zamelen. Dit zal dienen ter ondersteuning van en voor kankerpatiënten. Zorgen dat de Stichting RoPaRun hun taken uit kan oefenen. De stichting tracht met haar bijdrage de kwaliteit van het leven van mensen met kanker zoveel mogelijk te verbeteren en te verlichten.

Het team "De Lotgenoten" is samengesteld uit (ex-) kankerpatiënten en/of mensen die in hun nabijheid hiermee te maken hebben. Vanuit alle lagen van de bevolking. Iedereen zet zich dagelijks met zorg en bekwaamheid in, om onze doelstellingen te realiseren. Zorg, bekwaamheid, zijn voor ons dan ook de gezamenlijke sleutelwoorden richting de doelstelling van de RoPaRun.

De slogan “Lopen met en voor lotgenoten” heeft betrekking op beide facetten van de Roparun. Door goed te presteren tijdens de wedstrijdloop, hopen wij een aantrekkelijke partner te zijn voor onze sponsoren. Het sponsorbedrag komt geheel ten goede aan de Stichting RoPaRun. In 2006 neemt het team "De Lotgenoten" voor de eerste keer aan de Roparun deel. In de toekomst zullen wij dit hopelijk kunnen continueren. Maar hiervoor zijn wij natuurlijk wel aangewezen op de sponsoren en vrijwilligers. Er zullen circa 200 teams van start gaan.

Leuk idee, ik heb gelijk de site bekeken, ik vind het een prima initiatief.
Misschien kunnen de Amazones ook ooit een keer mee gaan lopen als team bij de RoPaRun.

"de lotgenoten" zoeken vooral sponsoren, daarvoor hoef je niet zo sportief te zijn. :wink:

De RoPaRun.... moeilijk te omschrijven, volgens mijn vriendin en haar man geeft het je een kick. Haar man doet al voor de 8ste keer mee. Zij is 2 jaar geleden voor het eerst meegegaan net nadat bij mij borstkanker was geconstateerd ze heeft hem toen voor mij gelopen. Sindsdien is ze "besmet" met het RoPaRun virus :lol: :lol: :lol:

Een geweldig initiatief.

Ikkes schreef:
"de lotgenoten" zoeken vooral sponsoren, daarvoor hoef je niet zo sportief te zijn. :wink:

De Lotgenoten zoeken nog zo'n 10 deelnemers voor hun team! Dus er zijn nog volop kansen om actief mee te doen :D

Mijn excuses, ik heb nergens een oproep of iets zien staan op de site.
Dacht dat het om de Club van 1000 ging.

Ikkes

Ik heb de hardloper een mailtje gestuurd, want het lijkt me wel een fantastische uitdaging. Ze hebben al behoorlijk wat mensen die de sportieve prestatie neer gaan zetten, maar er zijn ook nog mensen ter ondersteuning nodig. Dat is volgens mij een unieke belevenis, meer info vind je op http://www.roparun.nl

Hieronder staat waar ze naar op zoek zijn.
we hebben:
10 lopers 8 nodig voor de roparun.
4 fietsers 4 nodig
1 chauffeurs/kaart lezer 6 nodig
0 masseurs 4 nodig
0 catering 2 nodig

:cry: De RopaRun................ach dat roept allemaal weer emoties bij me op!
Mijn broertje, die overleden is, was een RopaRunloper .......ieder jaar maar weer................hij heeft het een jaar of 10 gedaan..........
Ach ja.............

Shitty schreef:
:cry: De RopaRun................ach dat roept allemaal weer emoties bij me op!
Mijn broertje, die overleden is, was een RopaRunloper .......ieder jaar maar weer................hij heeft het een jaar of 10 gedaan..........
Ach ja.............

Dikke zoen,
ikkes

afbeelding van admin

shitty sterkte met het verlies van je broertje.
namens alle lotgenoten van ons team.
ik zelf heb hem ook al 3 keer gelopen,maar het moeilijkste moment blijf toch als we langs de ddh lopen in rotterdam,opdat moment voel je die 500km niet die je in je bennen hebt.
dan doen je het voor die mensen die daar een veel zwaarder wedstrijd aan het afleggen zijn.

gr marcoen oomen.