MaartenMemorial - 4 augustus 2016

10 berichten / 0 nieuw
Seb
MaartenMemorial - 4 augustus 2016

Donderdag 4 augustus gaan we weer op pad met MaartenMemorial! 100 ronkende, supergave bolides zorgen ervoor dat je eventjes vergeet dat je ziek bent.

We hebben nog een paar passagiersstoeltjes in de aanbieding. Mocht je je nog niet aangemeld hebben, wees er snel bij: http://www.maartenmemorial.com/aanmelden

De MM-veteranen hier op de site kunnen je alles veel beter uitleggen dan ik, of lees 1 van de threads over de ritten van de afgelopen jaren!

Gaaaaf... alleen het aanmelden lukt niet. :(
Heb al een contactformulier ingevuld.

Heel veel plezier gewenst voor de mensen die meegaan! Ik was er vorig jaar bij en de dag is 1 van mn leukste herinneringen van vorig jaar! Ontzettend van genoten samen met mijn man.

Dit jaar ben ik er (helaas en gelukkig) niet bij, ben aan het werk die dag. Wat een contrast met vorig jaar!

jaaaa.. ik ben erbij!

Ik ga NIET vertellen hoe geweldig dit was, want dan wordt het volgend jaar waarschijnlijk te druk!
:mrgreen: :mrgreen:

We hebben genoten van deze bijzondere dag. Voor ons een feest, voor het laboratiorium een feest vanwege de 95.000 opgehaalde euro's en een prachtig eerbetoon aan Maarten. Bijzonder ook hoe Maarten's vader sprak over zijn zoon!

truus
afbeelding van truus

8) Ik was er ook, maar geen draak gezien

Ik heb wat foto's gezien en een filmpje van de start, zag er weer supertof uit!!

He, wat gaaf! Ik kwam op 4 aug van de chemo en liep naar het parkeerterrein toen reden er diverse "stoere" auto's langs de Daniel den Hoed. Zag er leuk uit, en ik vroeg me af wat voor ralley dit was. Nu weet ik het.

Truus:
als je de maartenmemorial Facebook bekijkt zie je me al.... :-)

In de vrachtauto... ben ik natuurlijk nieuwsgierig wie jij bent.. :-)

truus
afbeelding van truus

Ja, dat snap ik.....hahahahaa ;)