Amazonemeeting zaterdag 01-09-18 gaat niet door

24 berichten / 0 nieuw
Amazonemeeting zaterdag 01-09-18 gaat niet door

Hallo Amazones, Op zaterdag 01 september 2018 organiseren wij (Lucky, Atalanta, Stoere leeuw en ik) een Amazonemeeting in Amersfoort bij de Brasserie Dichtbij. Vanaf ongeveer 13.30 uur tot 16.30. Ongedwongen een drankje doen in informele sfeer. Er is geen dresscode. Kom gewoon als jezelf! Het lijkt ons leuk om de lotgenoten waar wij op het forum mee kletsen in het echt te ontmoeten. Wellicht denk jij daar hetzelfde over! Onderstaand een link naar de website, mocht je een routebeschrijving willen maken of gewoon even willen kijken. http://brasserie-dichtbij.nl/ Heb je zin om te komen, dan graag even vooraf aangeven zodat we een inventarisatie kunnen maken met hoeveel dames we zijn. Wij hopen jullie te zien!

Jaa, ik ben er. :)

Stoere Leeuw hostess
afbeelding van Stoere Leeuw hostess

Ikke ook.

ikke in de geest. Voorkeursdrankje is Westmalle tripel ;-)

Wat een leuk plan!

We zullen er zeker eentje met je drinken in de geest Dopey!!!

Hallo Mora, leuk idee. handig om in de OP te vermelden op welke dag het is (zaterdag), dan bespaar je vele lotjes de moeite om dat op te zoeken.

Kan zijn dat ik er ben, kan ook zijn dat ik naar het Lief festival ben. Concerten en festivals: music was my first love, and it will me my last .....

Nadira schreef:

Hallo Mora, leuk idee. handig om in de OP te vermelden op welke dag het is (zaterdag), dan bespaar je vele lotjes de moeite om dat op te zoekn

Aangepast!

Voor de duidelijkheid: alle nieuwe forumleden zijn ook welkom!

Is voor mij nu nog te ver rijden helaas.

Jammer inkyaquamama. We hebben geprobeerd centraal in het land af te spreken, maar kan me voorstellen dat het nog te vermoeiend is als je wat verder weg woont.

Stoere Leeuw hostess

Is er niet iemand in haar buurt - dat ze mee zou kunnen rijden?

Er komen vast nog meer meetings,wie weet lukt het dan wel :)

Ik heb de meeting nu ook op de borstkankeragenda geplaatst:
https://borstkankeragenda.nl/nl/meeting-de-amazones

*******LET OP******

Deze Amazonemeeting wordt verschoven naar een ander moment. Deze meeting van 1 september 2018 gaat dus NIET door.

Excuses voor het ongemak!

afbeelding van Britt1983

Hee allemaal,

Meeten jullie ook wel eens in het zuiden? (Brabant/Limburg)

Liefs!

@Britt: voorlopig wordt er nog helemaal niet gemeet.....

Hoi Britt, we gaan een nieuwe datum plannen.  We hebben bewust gekozen voor een locatie in het midden van het land. Juist omdat we hier uit alle delen van Nederland komen. 

Britt1983 schreef:

Hee allemaal,

Meeten jullie ook wel eens in het zuiden? (Brabant/Limburg)

Liefs!

Hoi! Het lijkt me je vrij staan om zelf iets in je eigen regio te organiseren. :) 

Atalanta schreef:

Hoi Britt, we gaan een nieuwe datum plannen.  We hebben bewust gekozen voor een locatie in het midden van het land. Juist omdat we hier uit alle delen van Nederland komen. 

Heel handig wel. Vooral als je het NIET door laat gaan.....

Stoere Leeuw hostess

Nadira, heb jij ook een optie om heel misschien ergens ooit iets positiefs op te reageren........

afbeelding van Britt1983

Dankjewel voor de reactie dames!
Op het moment zit ik midden in de chemo rondes (en heb ik een dreumes rondrennen), dus vind ik het te ver om richting Amersfoort te rijden (of iets te organiseren), maar als dat straks voorbij is ben ik er zeker ook graag een keer bij.

Lijkt me leuk jullie te ontmoeten :-)

Liefs!

Stoere Leeuw hostess

Lijkt me mooi Britt. Succes voorlopig nog met de behandeling! Voor alles is een tijd.

Hoi Britt, kijk anders eens op borstkankeragenda.nl of er iets in jouw buurt wordt georganiseerd. Dat is dan dus niet door ons, maar je kunt wel lotgenoten ontmoeten. 

(en ze uitnodigen voor het forum ;))