Rondvaart en pannenkoeken eten op 31 augustus 2013

119 berichten / 0 nieuw
Rondvaart en pannenkoeken eten op 31 augustus 2013

Wie gaat ermee, varen op ' de Leerdammer" waar je je eigen vlees op het dek kan grillen!
De tocht duurt drie uur en laat je alle mooie plekjes van de Linge zien, bij mooi weer kan je op het dek zitten in de heerlijke avondbries!
De kosten zijn 42.50 pp maar bij meer dan tien mensen betaal je 35 euro pp!
De opstapplaats is in Leerdam en ze vertrekken om 17.30 tot 20.30.
Voor het adres en het parkeren plaats ik later een bericht!
Het lijkt mij heel fijn om met jullie samen te kletsen en lekker te eten! En vooral te lachen! :mrgreen:
De drankjes zitten niet bij de prijs inbegrepen! En je kan niet pinnen aan boord!
Wacht niet te lang met reageren ivm bespreken boottocht!
He, ik heb er nu al zin in!

"Terwijl u heerlijk plaats neemt aan uw tafel in de airconditioned binnensalon of liever aan de railing op het buitendek zit, vertrekt het schip tegen de avond voor een prachtige vaart over de Linge. Dit riviertje kronkelt zich door de Betuwe en verrast u op pittoreske dorpjes, prachtige oevers en schitterende vergezichten. Indien de omstandigheden dat toelaten, zal de kapitein tijdens deze vaart tevens de spannende passage doen van het oude sluisje Asperen, onderdeel van de Hollandse Waterlinie
Dat is toch Romantiek met een hoofdletter!
Zodra het schip vertrekt, wordt in de salon het attractief opgestelde buffet geopend.
De (gas) barbeques op het buitendek of in de automatisch te overdekken serre branden al uitnodigend om zelf lekker aan de slag te gaan met bakken en braden.
Vanwege de overkappingsmogelijkheden is het grillen aan boord niet weersafhankelijk
Het Barbeque buffet bestaat o.a uit: Huzarensalade, Zalmsalade, Kartoffelsalade, Salade van diverse rauwkost
Broodassorti met room- en kruidenboter
Vers gebakken friet, diverse warme en koude barbeque sauzen
Vleesschalen met oa Duitse Grillworsten, gemarineerde speklapjes, kipsateh, runder hamburgers, kippenvleugeltjes en koteletten
Tevens is het mogelijk een vegetarisch menu te reserveren"

afbeelding van nana

Helaas zijn wij dan op vakantie...jammer!!!

Jammer Nana, maar op vakantie gaan is nog veel leuker!

afbeelding van nana

Dat klopt maar had het ook leuk gevonden om jou en andere amazones te ontmoeten ;-) .

Er is ook een mogelijkheid om een twee uur lange rondvaart te maken van 12uur tot 14 uur of van 14.30 tot 16.30 .
De kosten zijn dan 13 euro per persoon en dan kan je zelf iets lekkers bestellen van de kleine kaart!

Cat

Ik vind het nog steeds een erg leuk idee Ellen, maar hoop alleen niet dat er teveel Amazones op vakantie zijn. Ik ben zelf ook weg de 20e dus kan er niet bij zijn.

afbeelding van nana

En anders in augustus/september als de ergste vakantiedrukte voorbij is? Deze datum valt ook midden in de bouwvak/schoolvakanties? Ik probeer even mee te denken ;-) zodat je veel aanmeldingen gaat krijgen!

20 juli is mijn zoon jarig en ik heb beloofd dit jaar niet met vakantie te zijn, zodat ik op zijn verjaardag kan komen.
Ik vind het een leuk idee. Ook omdat ik in Leerdam woon. Het is erg leuk zo'n boottochtje. Misschien toch een andere datum?

Jullie hebben gelijk, ik denk dat er dan ook veel Amazones op vakantie zijn!
Ik zit zelf te denken aan eind augustus of begin september ! Wat vinden jullie daar van??
De datum moet ik dan nog even bekijken!

afbeelding van nana

Ik verwacht dat dat een betere optie is Ellen!

Denk ik ook!

Ik weet nu al dat ik dan de hele dag moet werken :(

Jammer Ellen, maar ja, werken gaat voor het reisje.....:)

afbeelding van nana

Ellen wat is de uiterste aanmelddatum zodat je alles nog geregeld krijgt?

Helaas is alles volgeboekt in die periode, ook de weken erna!
Ik wist ook niet dat dat zo'n storm liep, maar dat komt ook omdat de vakanties dan weer voorbij zijn
,In juli was er wel plek, maar dan zijn de amazones weer op vakantie!
We kunnen wel mee met de boot van 14.30 tot 16.30 en dat betreft een rondvaart met onbeperkt pannenkoeken eten en een ijsje:)
Ik heb een optie gedaan voor vijftien personen en ze houden het een week voor me vast!
De prijs voor die vaart is 27.50 all inclusief !

afbeelding van nana

Oké, bij deze meld ik mij aan Ellen! En onbeperkt pannenkoeken eten ,jammie ;-)

Leuk Nana, gezellig!
Tot nu toe gaan er mee,

Ellen48
Nana
Norbs???

Wat denk jij Nana, moet ik deze verandering nu weer in mijn verhaal plaatsen?
Anders weet niemand het!

afbeelding van nana

Je kan het voor de zekerheid doen! Hoop dat het gaat lukken met de aanmeldingen!

Ja, ik ga mee. ( Als ik niet te oud ben)

Wat leuk Norbs en tuurlijk ben je niet te oud, gekkie!:)
Ik word ook al 50 hoor!

afbeelding van nana

Wie lust er ook pannenkoeken op de 31e en gaat dus gezellig mee?

Cat

Ik ga van de week even kijken of ik vrij ben, lijkt me erg gezellig.

Leuk Cat, ik hoop dat je vrij bent, of je neemt een snipperdag......

Cat

Tot nu toe ziet het er naar uit dat ik vrij ben, dus je mag mij er bijzetten, nog wel even onder voorbehoud.

Ik denk dat ik, ook al een oud meisje, een weekend alleen op pad ga, eerst pannenkoeken eten met de amazones en dan, nou ja dat weet ik nog niet.

Cat

Gezellig Ollie! :D

Leuk! En Ollie wat leuk dat je meegaat, gezellig! En Cat ook hoop ik!
Tot nu toe gaan er mee:

Ellen48
Nana
Norbs
Ollie
Cat. ( onder voorbehoud)

Wie gaat er nog meer mee? Vrijdag moet ik het vastleggen bij de rederij, dat heb ik afgesproken omdat er veel animo voor is!
Er kunnen er nog tien bij!
I hope so......

afbeelding van nana

En zo wordt het groepje steeds een beetje groter, gezellig dat jullie ook meegaan Cat en Ollie!

Hallo allemaal, ik wil me graag ook aanmelden .

Groetjes Theresia

Fijn Theresia! Leuk om je te ontmoeten!

Cat

Je mag mij er definitief bijzetten Ellen, ik ben vrij :D

Leuk Cat! Tot nu toe gaan ermee:

Ellen48
Nana
Norbs
Cat
Ollie
Theresia

Ik heb net even met Nana overlegd dat ook al komt er niemand meer bij, we het gewoon door laten gaan!
Met z'n zessen is ook gezellig!
Wat vinden jullie ?
Vrijdag ga ik het vastzetten!

Ook al kan ik niet mee omdat ik echt geen vrij kan krijgen vind ik het heel fijn te lezen dat jullie het dan toch door laten gaan. Maar verder bemoei ik me er niet mee :P
Wie weet melden zich later toch nog meer Amazones aan die nu op vakantie zijn en dit nu niet lezen!

Goed idee

Goh wat baal ik dat ik niet meekan maar ik wil jullie heel veel plezier wensen.

Ik vind het ook zo jammer Leysje, had je graag willen ontmoeten!
Oh oh die schoonmoeders toch altijd he? Ha ha

Cat

Inderdaad gewoon door laten gaan. Kun je niet voor 8 personen reserveren zodat er altijd nog 2 extra mensen mee kunnen gaan?

Ik heb net de rederij gesproken en heb het voor ons zessen vastgezet!
Die meneer die ik sprak zei dat de boot nog lang niet vol zit, dus er kunnen nog meer mensen mee!
Je kunt het bedrag van 27 euro betalen aan boord!
Ik zet later het adres en de opstapplaats nog hier neer of ik stuur jullie een pb!
Het parkeren is gratis!
Voor mensen die uit Rotterdam komen heb ik nog 1 plekje over in de auto, dus diegene kan met mij meerijden!
Leuk, ik heb er zo'n zin in!!!!

afbeelding van negrita

Leuk initiatief Ellen, zou me ook wel eens op willen geven maar voor mij is het wel ver en ben niet zo'n held met rijden,
veel plezier voor jullie.

afbeelding van nana

En evt.met de trein komen Negrita? Ik kan je dan van het station ophalen in Leerdam?

Mocht er iemand willen blijven slapen. Ik woon in Leerdam en ik heb de hele bovenverdieping leeg. Ik heb 4 slaapplaatsen. Een tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden. Het is niet Het Hiltonhotel hoor, maar ik zal jullie met liefde ontvangen.
Gr. Norbs

Dat is lief van je Norbs!!

afbeelding van negrita

hee nana, ja met de trein is wel een optie , doe ik ook af en toe wel, maar is toch prijzig. Zal eens uitzoeken wat het me kost.
En echt een lief aanbod van norbs.

Negrita, je kan tot 28 juli bij AH dagkaarten voor de trein kopen voor 17 euro!
Ik weet niet waar je woont in Zeeland maar er rijden ook bussen naar het Zuidplein Rt!
Kan ik je daar oppikken!
Kijk maar wat je doet maar het lijkt me fijn om je te ontmoeten!

afbeelding van negrita

Dank je voor de tip, ga er gelijk achteraan want moet ook naar Amsterdam om een second opinion en kan er dan ook gemak van hebben, is eind van deze maand.Ik moet eerst uit zeeuwsvlaanderen komen,14,- met de bus en dan pas kan ik de trein nemen. Ben meestal 4 uur onderweg als ik ergens heen wil. Het kost ook best veel, dus weet niet of het eraf kan.

Ik ga in augustus eerst naar Londen. Ik zit dan ook twee jaar in ziektewet, dus val vanaf dan volledig in de iva.
Maar elkaar eens ontmoeten is heel speciaal !

Ja, dat is wel een hele reis zeg voor twee uur varen! Ben je de hele dag aan het reizen!
Misschien moeten we eens wat organiseren in Haamstede!
Dat is ook een van mijn lievelingsplekken, maar die NS actie is wel fijn he?
Ik hoor het wel van je, alleen weet ik niet wanneer de boot vol is!
Veel plezier in Londen Negrita!

Cat

Negrita, ik kom uit Roosendaal, dus het zou ook nog een optie zijn om daar de trein naartoe te pakken en vanuit daar met mij mee te rijden.

Varen Varen, over de baren.....varen varen Wie gaat ermee???
Nog 5 weekjes te gaan, ik denk dat er nog wel plaats is voor nog een paar mensen!
Het wordt vast reuze gezellig!

Hey Ellen.

Als het nog kan ga ik ook graag mee met de rondvaart en het pannenkoeken eten.
Ik hou wel even een slag om de arm. Ik ben afgelopen donderdag gestart met bestralingen van de borst en ik weet niet goed OF en hoeveel bijwerkingen ik kan krijgen. Met name of de vermoeidheid nog een rol gaat spelen.
Maar Ellen, ik ga er vanuit dat ik mee kan. Heb het treinkaartje van AH al thuis. Is gemakkelijker en rustiger om me te laten reizen vanuit het oosten van het land.
Lijkt me fijn om elkaar eens te ontmoeten en een gezellige middag samen te hebben, ook met de anderen die mee gaan.
Mooi initiatief trouwens. Lieve groet, Nanne

Leuk Nina! En ik kom je van het station Rotterdam CS afhalen!
Ik moet nog wel even de rederij bellen of er plek is, maar dat denk ik wel!
Ze zijn nu niet aanwezig maar ik heb ingesproken dus ze bellen terug!
Zal ik gelijk eens vragen hoeveel plekken er nog zijn!
Leuk!!!

afbeelding van Maisa

Ook ik heb interesse. Ik had zo´n last van aften dat ik niet aan een eet-uitje moest denken. Gelukkig is mijn mond nu aan het genezen en het lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten.

Ellen48, laat je weten of er nog plekken zijn? Daarna laat ik het definitief weten.

Pagina's