Rondvaart en pannenkoeken eten op 31 augustus 2013

119 berichten / 0 nieuw

Je had ook gezellig mee kunnen gaan Giraffe ;)
Tot straks!

Veel plezier jullie!

afbeelding van Maisa

Dank je wel. Rondvaarters tot straks!

Wat een fantastische dag! Heerlijk pannenkoeken gegeten en gevaren en daarna lekker op een terrasje met elkaar een wijntje gedronken! We waren nog lang niet uitgepraat ha ha.
Mensen die ik nog nooit gezien had maar wat een band voelde ik met hen!
Ik zit nog na te genieten en ben best onder de indruk van alles.
Bedankt voor de fijne dag!

afbeelding van Maisa

Supermiddag gehad met de pannenkoeketende Amazones. Ellen48, dank je wel voor het organiseren en ook voor het meerijden! En wat een leuke man heb je!

Langs de Linge staan hele mooie huizen en er staan er ook wat te koop, maar ik denk dat het buiten mijn prijsklasse valt :-w . Ik heb heerlijke pannenkoeken gegeten (zo bak ik ze zelf niet) en heb enorm veel gekletst. Ik vond het leuk om nieuwe Amazones te leren kennen en natuurlijk oude bekenden.

We hebben na afloop nog wat gedronken op een terras (met uitzicht op de boot) en de foto's volgen :mrgreen:

Dank je Maisa, mijn man is er verlegen mee! Ha ha ha

afbeelding van nana

Het was een erg gezellige middag! Uitgepraat waren we nog lang niet ;-) , ik heb weinig van de rondvaart meegekregen maar wel fijn gekletst met oude bekenden en nieuwe!
Onbeperkt pannenkoeken eten was het niet echt, op den duur wilden ze eigenlijk geen nieuwe ronde meer komen brengen want we kregen ook nog ijs... Gelukkig hadden ze toch nog de moeite genomen om nog een ronde te serveren ;-)
Volgende meeting wordt in bij jou in de buurt, toch nanne ;-)

Ellen, bedankt voor het organiseren van een hele leuke middag.
Het was erg gezellig. Ik heb kennis gemaakt met, voor mij, allemaal nieuwe mensen.
Ik heb genoten. Het was echt de moeite waard om al met al 5 uur te treinen.
Fijn weekend allemaal.
En ja, als jullie eens kennis willen maken met het verre oosten, moeten we daar maar eens over nadenken.
Liefs, Nanne

Ellen, bedankt.
Het was een gezellige middag en ik vond het ook erg leuk om jullie te ontmoeten.
Ik kwam in een opgeruimd schoon huis thuis, want ik had m'n man opdracht gegeven te stofzuigen. Voor het geval dat we na afloop nog naar ons huis zouden gaan. Daar kwam niets meer van. Was ook te lastig. Het terras was ook erg gezellig.
Liefs Norbs

afbeelding van negrita

Gezellig hoor dames, dat het een fijn uitstapje was, ik moet dan aan Lydia denken die ook een dag mijn kant op kwam om de amazones te promoten, heel speciaal. Cat een volgende keer wil ik misschien wel gebruik maken van je aanbod.!

Ellen bedankt voor een prettige middag, ik heb genoten van jullie gezelschap, van de nieuwe en de oude dames, ik bedoel natuurlijk, nieuwe gezichten en diegene die ik al kende, jammer dat ik het terras gemist heb omdat ik dacht naar huis te moeten, overigens iets wat alleen maar in mijn hoofd bestond omdat toen ik thuiskwam met een tas vol boodschappen het gezin ontspannen buiten op het terras zaten en riepen, ben je nou al terug?

Wat een leuke foto`s! :arrow: klik hier

Ze zijn echt leuk! complimenten!

afbeelding van nana

Fotoos zijn leuk geworden :-)

Leuk die foto's van de rondvaart. Zijn erg mooi geworden.

Cat

Ellen, dank je voor de leuke meeting die je georganiseerd hebt. En het blijft leuk om tussen de bekenden ook weer kennis ta maken met nieuwe Amazones! Dank jullie wel voor de gezellige middag dames!

@ Nanne, als je een leuk idee hebt voor een meeting in het Oosten van het land horen we dat graag :D
@ Negrita, aanbod blijft staan voor een eventuele volgende meeting waar ik bij ben.

Hele leuke foto's. Ben gelijk benieuwd wie wie is :). Misschien dat ik een volgende keer ook kom :).

Herkenbaar :P maar vanwege privacy gaan we dat hier niet openbaar schrijven natuurlijk. Via pb misschien?

Pagina's