sauna dag soesterberg dinsdag 2 juni 2015

17 berichten / 0 nieuw
sauna dag soesterberg dinsdag 2 juni 2015

Dinsdag 2 juni is sauna soesterberg alleen open voor vrouwen die borstkanker hebben of hebben gehad. Iedereen mag 1 vriendin meenemen.

Toegangsprijs 15 euro.

Lees meer op http://www.saunasoesterberg.nl/borstkankerwellness/

Mooi initiatief om ook eens buiten oktober zo'n dag te hebben. Ik ga er zeker proberen bij te zijn vanaf ongeveer 14 uur.

Klinkt heerlijk, en voor een mooie prijs ook.
Helaas kan ik niet meedoen, ben dan pas net een paar dagen klaar met de bestralingen :(

Zou dat kloppen, laatste chemo voor 15 augustus? Dat is al wel lang geleden! Zou jammer zijn, zou wel willen maar laatste chemo was op 24 oktober.

Hebben ze dit niet een keer eerder gedaan en zijn ze misschien vergeten die datum over de chemo aan te passen? 10 maanden wachten na chemo terwijl radiotherapie maar 2 weken, dat lijkt me raar. Ik zou even bellen als je er wel heen zou willen Mammoet.

Ik ben zelf 2-3 maanden na mijn laatste chemo (tac) naar de sauna gegaan. Dat was iets meer dan een maand na mijn amputatie. Ik heb wel eerst even overlegd met het ziekenhuis, maar zij vonden het geen probleem.

Dit leuke initiatief hebben wij al eerder geplaatst: http://www.de-amazones.nl/stichting/agenda/landelijke-sauna-wellnessdag (en ik zal het in de agenda op homepage zetten.)

Ik heb nog even gekeken. De chemodatum is aangepast naar 15 mei!
Ik denk er nog even over na: sauna kan ik niet meer. Maar het zwembad alleen al is heerlijk.....
En als er meer Amazones komen, vind ik reuze gezellig!

Ze hebben een heel lekker mini zwembad en je kan ook lekker bubbelen. Ik ga vroeg in de avond naar huis want ik moet woensdag erg vroeg op.

Ik twijfel nog een beetje of het handig is. Midden in de avond4daagse week met vroeg eten en gehaast die dagen.

Oh de avondvierdaagse! Even opzoeken...

oh die is bij ons een week later, phew...

Mammoet, ik heb 's avonds een Reanimatie & AED-cursus! En die begint om 19:00 uur in Overvecht. Dus ik wil uiterlijk 16:00 uur terug zijn, anders kan ik op die avond meteen aan de AED :)! Wil je meerijden?
Aanbod meerijden geldt ook voor andere Amazones. Ik woon ook niet ver van het station, dus oppikken Utrecht CS mogelijk.

Lijkt me wel lekker, maar ik kan niet!
Volgende keer beter. :-) Veel plezier, voor wie gaat!

Ik ga met mijn zus!

Signalement:
ik heb een bril, en kort krullend bruin haar, +- 1m75,
mijn zus en ik lijken op elkaar,
zij heeft half lang sluik bruin haar en is +- 1m65

Rode en grijze badjas.

Maar voor wie het leuk vindt, kunnen we natuurlijk ook een tijd afspreken om een kopje thee/koffie te drinken. Wij zijn er tussen 14:30 en 19:00 denk ik.

Helaas, helaas, bij mij is er een werkafspraak tussen gekomen..... en daarna te weinig puf, vrees ik.
Veel plezier Nedra & zus van Nedra!

Jammer! Vind het leuk dat de sauna nu op eigen initiatief zo'n dag organiseert (en niet vanuit het ziekenhuis). Ik heb me aangemeld, maar het liep geen storm. Wel balen voor de sauna, maar voor ons een rustig dagje morgen :D.

Jammer zeg. Nedra, als ik niet exact de andere kant op moest morgen dan kwam ik je spotten :) Veel plezier met je zus!

Ik zit ook niet handig met tandartsafspraken om 15.30 van dochter en avond4daagse. Helaas! Hoop dat ze het toch gaan herhalen ooit! Nedra en zus veel plezier!