Amazones4kids 2014

16 berichten / 0 nieuw
Amazones4kids 2014

Lieve Amazones, De amazones 4kids bestaat reeds een aantal jaar en wordt altijd met veel warmte ontvangen. Het gaat hier om de kinderen van amazones die helaas zijn overleden. Eenmaal per jaar krijgen zij een pakketje aangeboden met wat aardigheidjes om hen (en het gezin) te laten weten dat er aan ze gedacht wordt. We hebben gezien dat het gebaar vanuit de amazones heel erg wordt gewaardeerd. De verhalen en reacties van de desbetreffende kinderen/gezinnen kun je lezen in dit topic Gezien de positieve reacties heeft het bestuur van de Amazones onlangs besloten dat we van start gaan met de Amazones4kids 2014. Wij sturen de pakketten altijd op of rond 20 januari (de oprichtingsdatum van de amazones). Bij het pakket zal een kaartje komen, waarin wordt aangegeven waarom we dit gebaar sturen. Het idee is om de kinderen tot en met 12 jaar een pakketje te sturen en de oudere kinderen een bioscoopbon of kaartjes van een pretpark of iets dergelijks. Wat er precies in de pakketjes komt, daar moet over nagedacht worden rekening houdend met de leeftijd en het geslacht van de kinderen. Vind je het leuk om er over na te denken met andere Amazones, meld je dan hier aan, iedereen is welkom en dan word je bijgevoegd bij het brainstormtopic, waar we kunnen overleggen als je iets wilt kopen/schenken. Belangrijk is dat er niets zomaar gekocht wordt, maar alles eerst in dit topic overlegd wordt. Wil je met geld sponsoren, dan kun je geld overmaken op gironummer 4340044 t.n.v. Stichting Amazones ovv Amazones4kids. De bedoeling is dat we met de amazones die mee willen doen een middag gaan inpakken (dat hoeft niet je mag natuurlijk ook alleen geld doneren of cadeautjes aanbieden). Ondanks de reden waarom we dit doen is het wat mij betreft een hele mooi, bijzondere en speciale gelegenheid om andere amazones ‘live’ te ontmoeten. Nogmaals elke amazone is welkom, in de vorm van deelname, ideeën etc.

Ik wil er graag bij....

Ik wil ook helpen...

Ik help ook graag mee! :-)

Sponseren?

Idem, ik bedoel ik help mee.

Stichting Amazones schreef:
Vind je het leuk om er over na te denken met andere Amazones, meld je dan hier aan, iedereen is welkom en dan word je bijgevoegd bij het brainstormtopic, waar we kunnen overleggen als je iets wilt kopen/schenken. Belangrijk is dat er niets zomaar gekocht wordt, maar alles eerst in dit topic overlegd wordt.

Ik ga jullie nu toevoegen aan het brainstormtopic :lol:

CvL
afbeelding van CvL

Ik doe mee ( als het mag )

Natuurlijk mag dat!!!

CvL
afbeelding van CvL

Ik hoor graag hoe of wat ik kan bij dragen

Emja, Ollie en CvL, kunnen jullie de `denktank A4K`zien? reageer daar dan even aub.

Ik help ook graag weer mee inpakken. Een vriendin is vorig jaar gaan breien voor deze actie en heeft wat sjaals en mutsen opgestuurd. Ik sta momenteel zelf wat overspannen in m'n leven, dus ik weet niet of ik zoals vorig jaar tijd en ruimte heb om van alles te ondernemen en geld in te zamelen, maar ik wil in ieder geval wel helpen op de inpakdag als die hulp ook welkom is.

Cat

Zonne, Mariëlle gaat je morgen toevoegen in het besloten topic, fijn dat je ook dit jaar weer wilt helpen!

Cat

Als er nog amazones zijn die mee willen brainstormen/helpen met dit mooie gebaar kan dat natuurlijk. Maakt niet uit of je hier al wat jaren actief bent of redelijk nieuw. Iedereen en alle hulp is welkom!

Mocht je mee willen helpen, laat het dan hier even weten en dan word je toegevoegd in het besloten topic hierover!

Gaan de Amazones deze traditie ook dit jaar voortzetten? Graag zou ik dan mee willen doen.

Helaas gaan we het dit jaar organisatorisch niet redden om dit mooie project voort te zetten. Hopelijk kunnen we in augustus/september 2015 weer starten met de voorbereidingen voor Amazones4kids2016.

Jammer, maar ik houd me voor volgend jaar aanbevolen.