Promotie Amazones 2015

4 berichten / 0 nieuw
Promotie Amazones 2015

Ook zo blij met De Amazones? Zou je meer lotgenoten willen laten kennis maken met De Amazones? De aanvragen voor informatieverstrekking met een stand in 2015 lopen alweer binnen. Door het hele land zijn er op veel momenten en plekken mogelijkheden om je steentje bij te dragen. Tijdens onderstaande evenementen zijn er medewerkers en/of actieve leden van de Borstkankervereniging Nederland aanwezig. Zij zorgen voor de aankleding van de stand en voor goed gezelschap. Heb jij zin en tijd om namens de Amazones aanwezig te zijn? Graag! Donderdag 5 maart : SPACE4AYA Het nationale seminar georganiseerd voor en door AYA’s én hun zorgprofessionals. Amsterdam Arena vanaf 9.30 uur. Voor meer informatie : klik hier. Aanwezig: Marie-Louise, actief lid BVN Donderdag 9 april: Verrassende verwenavond voor (ex) borstkankerpatiënten Diakonessenhuis Zeist vanaf 18.30 uur Voor meer informatie :klik hier Aanwezig: Marieke, medewerker BVN

Marieke moet zich helaas afmelden omdat ze op 9 april verhinderd is. Is er een Amazone die aanwezig wil zijn op deze avond?

He, is wel bij mij in de buurt, maar ik heb al iets anders die avond... Dus helaas kan ik het niet overnemen.

Ik zou ook wel willen, maar ik heb dan mijn eerste sessie bij het Helen Dowling...