Expositie 'Beeldend verwerken' in Rosmalen (18/1 - 26/2/05)

21 berichten / 0 nieuw
afbeelding van Maisa
Expositie 'Beeldend verwerken' in Rosmalen (18/1 - 26/2/05)

'Beeldend verwerken'
Een borstkankerproces in beelden van Annie Segers

De verwerkingsbeelden zijn vanaf 18 januari 2005 te bekijken in de expositieruimte van boekhandel 'De Omslag', Dorpsstraat 67 te Rosmalen. Geopend: di t/m do 09-18.00 uur, vrijdag 09-21.00 uur, zaterdag 09-17.00 uur. De expositie duurt t/m zaterdag 26 februari 2005.

De Verbijstering

Annies website is http://www.samenmeer.nl. Hier staan ook foto's van haar beelden en keramiek.

afbeelding van Maisa

ff omhoog :D

afbeelding van annie_2

Halla Maisa ea amazones,

De flyers zijn binnen hoor. Ik ga ze op de info-tafel leggen straks.
Het komt nu al dichtbij. En zal ik eens een leuk nieuwtje vertellen: Ik heb een sponsor gevonden die de grootste hap kosten van de expositie voor zijn rekening neemt.

Is dat geen mooi kerstcadeau en een pluim op mijn werk.
Ik ben er ZO blij mee.

Ik wil iedereen die dit leest een hele mooie kerst en alle goeds voor het nieuwe jaar wensen. En ik ben benieuwd of ik nog een amazone tegen zal komen op mijn expositie.

Na de kerst zet ik ook een aankondiging in de nieuwsberichten op mijn website. Daar zal ook een routebeschrijving bijstaan.

Annie, het is een beetje ver weg maar ik ken iemand die bij je in de buurt wordt en zal haar dus waarschuwen.

afbeelding van annie_2

Leuk, mamacass

om je kennis te attenderen op de tentoonstelling.
Ik snap best dat het voor velen niet te doen is om naar de tentoonstelling te kunnen komen kijken hoor. Zo'n internet overbrugt in een fractie van een luttele seconde wereldwijde afstand. Maar in real life gaat dat wat minder gemakkelijk. :wink:

De expositie heeft een regionale uitstraling. vanuit de regio komen er vast heel veel mensen kijken. Ik heb al veel berichten erover gekregen na rondzending van de aankondig. Ik zie er echt naar uit.

Ik heb nog wel een nieuw beeld en nog een andere verrassing op de expositie staan. Maar na de expositie zet ik dat weer in mijn virtuele galerie en kan dus iedereen die niet naar de expositie kan komen of willen alles toch daar bekijken. En ik maak er ook een mooie foto-reportage van die er ook op komt te staan. Wie wil kan zo gewoon nog meegenieten.

Ik heb ook van een aantal lotgenotensites een mooie printscreen gemaakt, zoals ook van de AMAZONES. Die hang ik dan boven de foldertjes van de amazone-site.

Dag allen,

afbeelding van asmas

Ik woon in de buurt en als het ff meezit kom ik kijken. Met mn schoonmoeder, die is er gek op! Maar ....kom ik je daar zowieso tegen annie? Tja ik ken jou gezicht, jij het mijne niet he! Ben jij er alle tijden ook zelf? Dan ga ik je zien volgende maand, ben benieuwd!!

asmas

afbeelding van annie_2

Hoi asmas,

Het lot schut dus zo de kaarten dat jij naar de tentoonstelling komt :D

Ik loop er wel regelmatig binnen maar ben er niet altijd.
Dus als jij me wil zien in het echt en niet alleen van een fotootje mail me dan via

wanneer je komt en hoe laat je komt. Dan ben ik er! Ik kan alleen dinsdags pas vanaf 14.00 uur. De andere dagen vanaf 09.00 uur.

Dus

GEHEEL TOT U DIENST

:wink: :lol: :wink:

afbeelding van oizooo

Hallo Annie,

we kennen elkaar niet echt want ik ben niet echt actief op dit forum maar ik lees hier af en toe mee. Ik ben op je website je beelden gaan bekijken en wilde even laten weten dat ik je beelden erg mooi vind!
De emoties spatten er gewoon vanaf.
Succes met de tentoonstelling.

groetjes,
Oizooo

afbeelding van annie_2

Hoi Oizoo,

Dank je wel voor je complimenten.
Het was ook allemaal heel emotioneel natuurlijk die BK diagnose en behandeling. Ik zit nu in rustiger vaarwater en kan nu dus gaan voor de expositie. Mijn laatste nieuwe beelden zijn daar pas te zien.

Ik ben ook niet zo actief hier hoor. Heb een eigen site + forum te onderhouden bij alle andere dingen die ik doe.Druk genoeg dus ermee.

En een jonge vrouw ben ik allang niet meer :wink: . Maar af en toe kom ik hier langs om voeling te houden met alle lieve lotgenoten. En natuurlijk om deze mededelingen te doen.

Ik zie dat jij in Eindhoven woont. Kom je ook kijken naar de expositie?
HOPE SO. En misschien ken je meer lotjes die met je mee willen komen.
Ik heb wel een mailing gedaan naar ' inloophuis de eik '. Dus ik hoop dat die ook reclame ervoor maken.

WEET JE WELKOM!
In het echt zijn ze nog VEEEEEEEEEEEEL mooier :wink:

Annie, ik blijf het ontzettend mooi vinden. Ik wens je een goede expositie toe! (hoe zeg je zoiets eigenlijk? :oops: )

afbeelding van asmas

Ik ga zowiezo kijken!! Dan laat ik jullie zeker ook weten hoe ik het vond! Zijn er meiden bij mij uit de buurt die met me mee willen gaan? Maken we er een amazone meeting van! Doinja? Ikkes? Zwaantje dacht ik ook?Lijkt me gezellig! Maar ook van verder af, ik kan je ophalen op station den bosch! Niet allemaal tegelijk dames ik rij geen bus! Laat even weten wie interesse heeft dan prikken we een datum, als annie er zelf ook is had ik al met haar afgesproken! Asmas

afbeelding van annie_2

Hoi Isthar,

Dank je wel voor je compliment.
Altijd toch weer hartverwarmend om te horen als mensen de beelden mooi vinden.

Ik zie dat jij in Breda woont. Dus in mijn regio!
Ik heb ook naar DE HONINGRAAD een mailing gedaan over de op hande zijnde expositie. Maar ik weet niet of jij daar wel eens komt?

Was je ook van plan om te komen?
Ik zou het zelf heel leuk vinden als jij, misschien met andere lotgenoten uit jouw omgeving, of gewoon met familie, vrienden of kennissen, ook komt kijken naar de ECHTE beelden.

Maar als je niet kan of wil, even goeie vrienden hoor!

afbeelding van annie_2

Hoi Asmas,

Ik heb je mail met dat ontvangen.
Natuurlijk kan ik op één van die dagen met je afspreken.

De data die je voorstelde: 5,19 of26 februari heb ik al even gereserveerd voor jou/jullie. laat me wel zo gauw als kan weten welke van die 3 je komt, want dan heb ik voor anderen weer data vrij!

Ik mail je dit ook nog even per mail.

Komt je schoonmoeder niet?

afbeelding van annie_2

VERGETEN:

En ik zorg voor jullie voor een lekker kopje thee of koffie met een koekje . En brand een mooi kaarsje erbij.

Sommige beelden zijn best wel heftig, dus daar moeten bezoeksters/ers even van bij kunnen komen. De expositie moet daarom ook wel wat sfeer en huiselijks hebben vind ik.

Dus ik verwen juliie.

afbeelding van Maisa

Volgens mij heeft Annie het topic 'Wie gaat ermee?' nog niet gelezen 8) , ook hier bij 'Vraag maar raak'...

Hoi Annie

Ik zal er niet zijn want ik ga de 18e voor de tissue expanders, hoop dat je dan alsnog daar een kaarsje voor me zult branden.
Verder heb ik geen contact met lotgenoten, alleen hier, dus ik heb geen uitgebreid netwerk om te informeren.

Succes en geniet ervan!

afbeelding van admin

Hoi Annie, ik weet nog niet of ik kom kijken, maar ik houd het in gedachten!

afbeelding van admin

euh oeps, vergeten in te loggen, dat bericht hierboven is van mij, oizooo :D

afbeelding van annie_2

Hoi Isthar,

Ik zal zeker jouw in gedachten houde, elke keer als ik daar een kaarsje brand. Want jij hebt effe wel wat zwaarders te doen dan mijn expositie bezoeken. Ik wens je kracht en een heel mooi resultaat.

En Oizooo,

Het in gedachten houden is de eerste stap naar KOMEN :wink:
Dus als je de volgende stap zet, en je wil dat ik er ben, laat dan even horen wanneer je komt!

Dat plotseling uitgelogd zijn, ook een prbleem op mijn forum, wat hetzelfde is als dit.Ik heb er een sticky-bericht over gemaakt.

Waarschijnlijk even opnieuw inloggen OF je wachtwoord opnieuw aanvragen. dat laatste schijnt je registratie weer te activeren!

afbeelding van annie_2

Goeie morgen LOTJES,

Afgelopen Zaterdag was de officiële opening van mijn expositie 'BEELDEND VERWERKEN"
Dinsdag gaat de expositie dan om 09.30 voor publiek open.

Ik voel me zo verrijkt en gesterkt!
Want het was zo mooi, zo ontroerend, zo hartverwarmend.

Kathinka, mijn beeldhouddocente, onder wiens begeleiding ik alle beelden gemaakt heb opende de expositie. Ze had een heel mooi openingswoordje wat ons allen erg aangesproken en ontroert heeft. Ze zei treffende persoonlijke dingen over mij en mijn beeldende manier van werken irt de borstkanker . Daarnaast gaf ze ook een kijkje vanuit 'de kunsten' op mijn beelden en een solo-expositie. Ze begon met een prachtig gedicht en sloot af met een prachtig gedicht.

IK HEB ZO GENOTEN.
En de genodigden ook zoals ze me vertelden.
Ik kreeg ook veel complimenten over de inrichting van de expositie.
En over de twee nieuwe beelden natuurlijk!
Die had nog niemand gezien.
Het is ook echt mooi geworden.
Het publiek kan komen.

Ik heb al veel mooie foto's.
Een dezer dagen zal ik er eentje van de opening in het topic over de expositie op mijn website zetten. Dus wil je hem zien, kijk dan eens daar! Maar ik wil eigenlijk weer een mooie reportage maken zoals ik deed bij die van Kanker in Beeld.

Maar die serie foto's komen pas na de expositie op de website te staan. Anders is de verrassing voor diegenen die willen komen kijken eraf!

Vandaag moet ik nog veel doen: nog affiches rondbrengen, inkopen doen want mijn familie komt woensdag en dan gaan we na de lunch met zijn allen de expositie bezoeken.

Voor morgenmiddag heb ik ook al afspraakjes met mensen staan ( wijkverpleegkundigen) om samen de expositie te bezoeken. Er wilden tijdens het inrichten al zeker 6 mensen komen kijken, maar die heb ik vriendelijk maar beslist weggestuurd.

WIJ WAREN NOG AAN HET INRICHTEN. Zo te horen her en der is er best veel belangstelling voor.

GELUKKIG, dan heb ik de moeite niet allemaal voor niks gedaan

Fijne dag allen

afbeelding van annie_2

Hoi,

Enkele foto's van de opening staan erop.
En een verslagje van de eerste expositiedag.

Klik hieronder op de link en ze staan op pagina 2 van dat topic. Ik geloof dat ik dat nu al gelinkt heb anders even zoeken. Wel even wat naar beneden scrollen.

http://www.samenmeer.nl/forum/viewtopic.php?t=39&start=25