Pink Ribbon Award 2011- Together

168 berichten / 0 nieuw
afbeelding van Maisa
Pink Ribbon Award 2011- Together

Vertel hier alles wat je kwijt wil over de Pink Ribbon Award en wat iedereen mag weten! :mrgreen:

In verband met een 'forumopruiming' :wink: ben ik achter de schermen even wat draadjes aan elkaar aan het knopen. Jullie horen straks meer, geef me even wat tijd.

Ook dit jaar is er weer een Pink Ribbon Award met het thema Together.

Ik hoop dat er ook dit jaar weer Amazones mee doen!

Dit is het topic van vorig jaar:
klik hier

Ga je toch weer meedoen dit jaar Mariëlle? Of neem je het advies van manlief ter harte.

dan zou dus een kunstenaar/fotograaf je moeten fotograferen. Ik wil best mee werken aan een foto waar ik zelf ook achter sta. Maar dit is puur dus voor opgave als je al een foto hebt begrijp ik. Ja toch?

@Emja, ik heb het hem nog niet verteld dat er weer een Award is...maar wel met vriend-fotograaf gebeld :-w

@An4an, degene die mijn foto`s altijd maakt, maakt deze speciaal voor de PR Award en afgestemd op het thema.

@marielle dan moet je inderdaad iemand hebben die dat wil en kan doen.
Leuk dat die gene dat doet, is altijd wel spannend denk ik of niet?

Ja, altijd spannend. Maar deze fotograaf is een hele goeie vriend die ik ruim 20 jaar ken dus dat is heel vertrouwd.

Marielle, het is misschien brutaal, maar bij TOGETHER, denk ik behalve aan familie en vrienden toch eigenlijk meteen aan jullie. Alle amazones, dus. Ik weet niet of je er voor open staat, maar ik wil best met jou en/of andere amazones op de foto. Een echte together amazonepower foto!

Wow, dat is helemaal niet brutaal maar een geweldig idee!
En met jullie heb ik nog geen PR Award foto gemaakt...ik ga overleggen met fotograaf en als er meer Amazones voor open dan hoor/lees ik dat graag.

ik vind dit een heel goed idee!!!

afbeelding van Anoniem123

Ik ben er eigenlijk niet meer voor te porren, maar als het een Amazone groepsfoto wordt..... tja,.... dan vind ik dat wel weer heel leuk...

lijkt mij ook wel wat marielle!

afbeelding van sjakkie

groepsfoto.. ja dan zie ik het mezelf nog wel doen

Cat

Dat is een erg mooi idee Kamasta.
Marielle, mocht het zover komen dat dit plan doorgaat dan lijkt het mij ook super.

Als het maar mooi, esthetisch bloot is. Zoiets als jouw foto dus Marielle.

Ollie schreef:
Als het maar mooi, esthetisch bloot is. Zoiets als jouw foto dus Marielle.

Bloot?? Eh..... ah.... dan weet ik het niet hoor.... Maar eh... het hoeft toch niet bloot (ook niet als het mooi, esthetisch bloot is)...?

Quote:
Dit jaar is, evenals voorgaande jaren, fotografie als uitingsvorm gekozen. De Estée Lauder Pink Ribbon Award staat open voor alle beroeps- en amateurfotografen en alle studenten aan Fotovakscholen en Fotoacademies, Kunstacademies in Nederland. Bij de beoordeling van de foto's zal in het bijzonder gelet worden op een aantal criteria: Stijl en beleving - Expressie - Originaliteit - De connectie met het thema 'Together'

kijk, en nu denk ik meteen aan de Amafotozones, die meededen met de fotografie workshop maar ook anderen. En we hebben meteen een thema: together!

Dus kom maar op amazones, laten we hier een mooie serie van maken? alhoewel, best wel moeilijk thema....

groetjes mara

Goh, wat een leuke reacties. Dacht ff dat ik brutaal was, maar gelukkig is het goed opgepakt, haha. Nou mij lijkt het dus super om te doen met z'n allen.

Het lijkt mij wel heel leuk om hier aan mee te doen met andere amazones. En wie weet ga ik zelf ook nog even brainstormen over het thema.

Haha, wie weet durf ik ook wel!
Liefs, Belle

Ik las ook iets over een stukje muziek. Misschien onderstaand goed idee??

http://youtu.be/0QKxsiRYC9Q

Het lijkt mij ook heel leuk om mee te doen. Wat een goed idee :-)

Leuk dat jij dat ook ziet zitten Mariëlle. Ik weet alleen niet of ik naakt wil, maar om eerlijk te zijn is er bij mij ook weinig te zien. Mijn litteken ziet er zo mooi uit.

Hai Marielle, al iets gehoord van de fotograaf?

Ik hem een paar keer gebeld maar hij was steeds op pad en daardoor konden we niet brainstormen. Morgen ben ik vrij dus ik probeer ik het nog een keer.

Dit vind ik ook een goed idee, een amazonepower groepsfoto!
Ik wil wel meedoen...

Ik heb contact gehad met de fotograaf. Hij is druk bezig met een verbouwing thuis en daardoor heeft hij nog niet zijn gedachte de vrije loop kunnen laten gaan. Vrijdag gaat hij een weekje op vakantie en Peter kennende, zal hij terug komen met 1001 ideeen en na wat gebrainstorm blijft er als snel 1 over.
Hij zou het erg leuk vinden als we met heel veel Amazones een verpletterende indruk gaan maken!
De uiterste inzend datum staat nu op 23 augustus maar de afgelopen drie jaar is die nog elke keer verlengd.
Als je me wilt doen hou er dan rekening mee dat we dit op een zondag eind juli of begin augustus doen, waarschijnlijk ergens in het Oosten van Brabant. De locatie hangt uiteraard af van Peter zijn idee. Bloot en/of niet bloot, Peter zal hier zoveel mogelijk rekening mee houden maar wil wel graag weten hoeveel Amazones mee willen doen.

Dus geef je op en doe mee!

Het lijstje tot nu toe:

Kamaste
Jacky
Dees
An4An
Sjakkie
Cat
Scarlett74
Belle
Emja
Peetie70
Marielle

Ik wil heel graag meedoen, sta er al op, maar heb nog drie chemokuren te gaan. Ik hoop dat het voor mij in een 'goede' week valt. Gr.

Scarlett, we zien dan wel en als je er niet bij kunt zijn dan is dat helaas zo. Die chemo kuren zijn echt veel belangrijker ( maar dat weet je zelf ook wel). Het zou wel leuk zijn als je er wel bij kunt zijn natuurlijk...
Wanneer is je `goede week`?

En ik?

Ollie, ik kon uit jou bericht niet opmaken of jij mee wilde doen of niet.
Tuuuurlijk mag jij meedoen! Dat weet je toch skattie [kiss]

Kamaste
Jacky
Dees
An4An
Sjakkie
Cat
Scarlett74 ( ovv ivm chemo)
Belle
Emja
Peetie70
Ollie
Marielle

Leuk Mariëlle :-)

Maken we er gelijk een gezellig dagje van met zijn allen. 24 (waarschijnlijk) en 31 kan ik (zeker) niet. Dus hoop stiekem op de 7e.

En toen was het zondag 7 augustus...de dag van de fotoshoot!

Via Emja hebben we een fotograaf bereid gevonden die deze uitdaging met ons aan wil gaan.
We hebben een leuke club Amazones voor deze foto; Amazones die nog met de chemo bezig zijn en Amazones die al enkele jaren verder zijn.

Ik zit op de moment in de trein richting Amsterdam waar de eerste Amazones inmiddels al door een visagiste onder handen genomen worden.

We gaan natuurlijk niets verklappen over onze foto!!!
Jullie zullen geduld moeten hebben tot oktober, tis niet anders. :wink:

Wat een dag !! Hoe bijzonder is het iedere keer weer om Amazones te ontmoeten, zeg maar 'ouwe' Amazones, die al een tijdje meedraaien en 'verse', die hier nog maar sindskort vertoeven.... Dames, fotograaf, visagistes, styliste en cameraman, ik heb een GEWELDIGE dag gehad en volgens mij wordt het een fantastische foto..... We got ourselves a winner !!!

Superdag gehad! Leuk om jullie allemaal te ontmoeten. Heel erg benieuwd naar het eindresultaat, maar kan niet anders dan dat wij de winnende foto hebben!

Het was een geweldige dag, nieuwe, oude amazones, goede stylistes, prettige fotograaf, je voelde je gelijk op je gemak in je blootje, het leek alsof je een naakte bodysuit aanhad.

De titel zou kunnen luiden "de Naakte Waarheid" nou ja, is maar een idee, vlees klinkt zo naar een slagerij.

Als dit geen winnende foto wordt, neem ik die jury nooiiiiit meer serieus :lol: :lol:

Meiden wat een topdag hadden we, alle schaamte voorbij :mrgreen:
Het voelt echt zo ''we are all sisters''
Ook heel erg veel dank voor de fotograaf, visagistes, styliste en cameraman..
Kiztatou

psje alleen zooo jammer dat die tien uur pijn lijden op mijn linkerarm weggeretoucheerd wordt :lol: :lol: en de fotograaf dáár ook zo'n beetje tien uur voor nodig heeft :-w )

Kiztatou, waarom is dat? Heb ik helemaal niet meegekregen...

Heb ook een topdag gehad! Superleuk om jullie allemaal te ontmoeten!!

Ollie niet te veel prijsgeven, dit topic is openbaar he?!

het was een bijzonder, leuke en vermoeiende dag vandaag. Vond het erg leuk jullie te ontmoeten. Moe maar voldaan thuis.

Het was een bijzondere en leuke dag!
Amazones en fotograaf, visagisten, styliste en cameraman bedankt, het kan niet anders of we worden genomineerd.
En dan maar hopen dat er een gala komt, kunnen we in een mooie jurk met zijn allen. :D
Nou ja.., meerdere jurken dan hè. :wink:

En wat hebben we veel gelachen en een hoop lol gehad!
D`r zitten me toch een paar heerlijke prettig gestoorde Amazones bij :-#) en dat compenseert weer goed bij de ietwat rustigere meiden.
Het was echt een geweldige Amazonedag waar de power en de saamhorigheid vanaf spatte!

Ik kan niet wachten op de foto...maar heb geen keus... :wink:

ik heb echt een geweldige dag gehad gisteren, wat bijzonder is het toch iedere keer om iedereen te ontmoeten en andere reeds bekende Amazones weer te ontmoeten. Jullie zijn echt geweldige meiden en stuk voor stuk prachtig!
Die foto word zeker weten een toppertje, naar mijn idee een echte winnaar! Maar zelfs als hij niet wint...ik vind het geweldig, het verhaal achter de foto....ben zo benieuwd hoe hij er nu uiteindelijk uit gaat zien!

ik kwam gisteren thuis en mn mannetje heeft gelukkig eten gemaakt. ik lag om 21.30 in mn bed en heb geslapen als een roosje....zo moe!

Hahaha, Jacky, ik moet de hele tijd denken aan dat moment dat jij op het podium stond te dansen..... GREAT !!!

O.... dit is openbaar ..... :lol: :lol: :lol:

hahaha sssstttt Dees.
Weet je wat ik nu zo leuk vind, dat ik nu bij de geschreven tekst me ook in kan beelden hoe iets gezegd word door die persoon. En de lach ook haha!

an4an schreef:
hahaha sssstttt Dees.
Weet je wat ik nu zo leuk vind, dat ik nu bij de geschreven tekst me ook in kan beelden hoe iets gezegd word door die persoon. En de lach ook haha!

Hahahaha...... je hoort mij lachen, he

Dees schreef:
an4an schreef:
hahaha sssstttt Dees.

Hahahaha...... je hoort mij lachen, he

:lol: [bigsmile]

afbeelding van sjakkie

Kiztatou schreef:
psje alleen zooo jammer dat die tien uur pijn lijden op mijn linkerarm weggeretoucheerd wordt :lol: :lol: en de fotograaf dáár ook zo'n beetje tien uur voor nodig heeft :-w )

is maar goed dat ik niet kon anders was het nu helemaal dramatisch geweest voor de arme fotograaf :mrgreen:

en moeten we hier tot oktober op wachten? nou ja zeg, dat is toch wel zwaar balen......

hahahaha, ja, ik stond even lekker te dansen daar in mijn uppie....wat een lol kan een mens hebben! voelde me weer even die danseres van vroeger op een blok in de MoefGaGa in Lloret...hihihi, in een grijs verleden! ( en zeker bijna 30 kilo zwaarder dan toen! hihihi)Maar ik weet zeker dat ik toen niet gedurfd had wat ik zondag deed ( ik geef toch niet teveel weg zo?)

Jacky, ik zie je nog zo staan (en begin spontaan te lachen) en ik durf te wedden dat ik je zó nooit meer zal zien dansen =D>
En jij samen met Peetie dan...en van de strenge fotograaf niet mogen lachen...hilarisch! :lol:

We laten nog genoeg voor de fantasie over. :-w

Pagina's