Pink Ribbon Award 2012 met thema "Vertrouwen"

19 berichten / 0 nieuw
Pink Ribbon Award 2012 met thema "Vertrouwen"

Ook dit jaar is er weer een Pink Ribbon Award en nu is het thema "Vertrouwen".

Voor meer info:
http://www.pinkribbonaward.nl/2012/

Dit is het topic van 2011 :arrow: klik hier

De genomineerde foto :arrow: klik hier

Voorgaande jaren :arrow: klik hier

Hopelijk doen er dit jaar weer Amazones mee !

afbeelding van annie_2

Waarschijnlijk doe ik dit jaar mee. De vriendin van de moeder van onze kleindochter Noa is fotografe en maakt prachtige foto 's Vanmiddag hebben we onze eerste brainstorm sessie om ons te buigen over het thema VERTROUWEN. of het ook echt tot een foto komt nu ik weer behandelingen in ga, weten we nog niet. Onze intentie is wel om tot een mooie foto te komen, tussen de behandelingen door is er vast van alles nog mogelijk. En het geeft mij vleugels en kracht, meewerken aan zo 'n mooi kunstproject.

Wat knap Annie dat je meedoet. Lijkt me een hele ervaring. Mooi thema vind ik, voor mij heel toepasselijk. Vertrouwen in jezelf, in je eigen lichaam......ik wacht er nog steeds op.

afbeelding van Roseborstje

Succes Anne! Ik ben benieuwd.

afbeelding van annie_2

De foto sessie staat gepland voor komende maandag. Mijn fotografe is zwanger en moe. En ik ben ook nog niet helemaal de oude na mijn twee weken ziekenhuis. Maar we gaan toch nu maar een poging wagen. Het is al bijna 10 sept, dan moet de foto opgestuurd zijn. Mocht het door omstandigheden toch niet lukken, dan is dat maar zo. Maar vooralsnog gaan we voor maandag.

Sterkte en heel veel plezier!

Veel plezier maandag Annie.

afbeelding van annie_2

Een vriendin van mij is gastvrouw in het Vicky Brown huis. Daar zijn vaak dagen : look good , feel better. Mijn vriendin heeft iemand voor mij geregeld die me Gratis en voor niks iov mijn fotograaf me maandagochtend ' naturel ' op gaat maken. Lief hè.

Ik hoop dat het een mooie foto wordt, Annie. Dat het jullie lukt jouw idee in beeld te brengen! Ik ben heel benieuwd. Maak er in ieder geval een mooie fotosessie van samen. Dan is dat al binnen.

afbeelding van annie_2

Mijn fotografe monique heeft het bericht gekregen dat onze foto HELAAS niet genomineerd is voor de eerste, tweede of derde prijs van de pink ribbon award. Wel dat onze foto bij de 50 beste foto's hoort en dus geexposeerd wordt op zowel hun website en ik geloof ook op een of andere EVENING komende maandagavond in amsterdam.

Ik schreef eerder al over de waarde van het proces van onze samenwerking. En dat het nadenken ook vertrouwen mij dieper bracht bij wat vertrouwen voor mij , al meer dan twee jaar levend met uitgezaaide borstkanker, op dit moment in mijn leven voor mij betekende. Dit was het meest waardevolle voor mij aan het maken van de foto. Maar dat ik het mijn fotografe zo gunde als ze zou winnen vanwege de erkenning van haar als fotografe en als PR voor haar. Hoewel zij het proces ook belangrijker vond zei ze me.

Ik zal de foto na maandag plaatsen in mijn dagboek op mijn eigen website met daarbij mijn er bij aangeleverde profieltekst bij de foto. En nu gaat mijn leven een mooie ervaring rijker weer gewoon verder!

Dan kan een aantal van ons jou maandag bewonderen! Leuk Annie en fijn dat het proces zo waardevol voor je was. Liefs!

Cat

Annie, wat een mooie foto van jou is het geworden. Niet bij de beste 3, maar een foto op trots op te zijn!

Ook ik
Vond het een prachtige foto Annie, jullie straalden beiden 'vertrouwen' uit......voor mij ben je zo ie zo een winnaar ;-)!!!! Liefs CD

Ja, annie, ik ging meteen op zoek naar jouw foto, en ik vond hem prachtig!

Is er een manier waarop wij hem ook kunnen zien?

afbeelding van Maisa

hulahoop schreef:
Is er een manier waarop wij hem ook kunnen zien?

Door hier te klikken en naar Annies eigen site te gaan.

Wauw, wat een mooie foto !

afbeelding van annie_2

Dank jullie wel voor jullie waardering van onze foto voor de pink ribbon award. Dat is leuk thuiskomen na een avondje uit eten met oud- collega's.

Ik zag net dat de 50 geselecteerde foto's nu ook op de site van pink ribbon award staan. Ik zie de winnende foto , maar als ik verder wil kijken loopt het album meteen vast. Soms kom ik nog bij de tweede foto, maar soms ook niet . Heb ik dat alleen dat dat fotalbum vast loopt of hebben jullie dat ook?

Ik heb net alle foto's kunnen bekijken.