Pink Ribbon Award en Gala 2009 World in Pink

154 berichten / 0 nieuw
afbeelding van Anoniem123
Pink Ribbon Award en Gala 2009 World in Pink

Het thema dit jaar van de Pink Ribbon Award is World in Pink. Het lijkt me leuk als we met de amazones weer massaal inzenden, op plaatjes staan etc.

http://www.pinkribbonaward.nl/2009/

Uiterste inzenddatum 24 augustus.

Dees schreef:
Het thema dit jaar van de Pink Ribbon Award is World in Pink. Het lijkt me leuk als we met de amazones weer massaal inzenden, op plaatjes staan etc.

http://www.pinkribbonaward.nl/2009/

Uiterste inzenddatum 24 augustus.

Ga je jouw BH-foto van je boek inzenden?

Tuurlijk gaan we weer meedoen!

sbous schreef:
Ga je jouw BH-foto van je boek inzenden?

Hahaha, daar dacht ik ook meteen aan. Ik weet het nog niet. Ik weet ook niet of het wel mag (van de uitgever of van de jury). Ik heb wel een ander lijntje lopen en dat wordt, volgens mij, heel, heel gaaf.

Ook ik heb vanmiddag contact gehad met `mijn`fotograaf en die was meteen erg enthousiast.
Enne...waarschijnlijk gaan zussie en ik samen op de foto.

Marielle schreef:
Ook ik heb vanmiddag contact gehad met `mijn`fotograaf en die was meteen erg enthousiast.

Wat goed joh!

Marielle schreef:

OOO wat gaaf en bijzonder .......

Wauw, Marielle, ik zag gisteren die foto van vorig jaar en die is ook zooooooo mooi (en heftig).....

Blijft een mooie én heftige foto, vinden wij ook.

Druk bezig met het creatieve proces. Volgens mij hebben we een topfoto gemaakt (ik onherkenbaar, hoor....). Hoe gaat het met de andere inzenders?

Morgenavond feessie bij de fotograaf dus ik hoor dan hoe het met zijn creatieve proces is. :lol:

De deadline is 24 augustus. Misschien dat iemand nog iets creatiefs bedenkt.... Onze foto is verstuurd. Ik vind hem heel, heel mooi.

Wij maken volgende week de foto en die wordt erg verrassend...

afbeelding van goudblok

Ik loop al een hele tijd met iets rond.

Maar twijfel of het binnen "world of Pink" valt (Ik had het voor vorig jaar bedacht namelijk).

Gelukkig heb ik nog een week hahaha

op 28 september is het pink ribbon gala zag ik, wel op tijd allemaal insturen dan he? spannend!
wie hebben er vorig jaar allemaal meegedaan? ik heb het toen wel gezien, en veel gejankt bij die verhalen van die vrouwen, en al die mooie liedjes, vooral "lost" vond ik zo mooi!!!

Vandaag foto gemaakt voor de Award.
Vorig jaar stond ik er met manlief...nu met Zussie...hoe bizar!

Owwww, wat vond Zussie het spannend !!![bigsmile]

afbeelding van Kaat

Ook ik heb vanavond een fotosessie gehad en wat is 'ie gaaf geworden! Ook al wordt het met de wedstrijd niks....ik ben echt helemaal tevreden!

Ik heb geen foto's gemaakt of iets anders dat ik ga inzenden, maar zou wel heel, heel graag naar het gala toe willen.
Weet iemand of en hoe dat kan?

Peetie, je moet uitgenodigd worden voor dit gala.

Marielle schreef:

Door wie dan??? Geef ik even door dat ik graag heen wil namelijk... Wil er nog iemand met me mee? :-w [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]

leuk! lijkt me echt geweldig om een keer mee te maken, zo'n gala, helemaal in galajurk enzo, is eens wat anders dan m'n spijkerbroekkie!!

Wat moet je doen om daarvoor uitgenodigd te worden? zijn zeker alleen vips die daar naartoe gaan? en de genen die winnen in de fotowedstrijd natuurlijk?

Peetie70 schreef:
Marielle schreef:

Door wie dan??? Geef ik even door dat ik graag heen wil namelijk... Wil er nog iemand met me mee? :-w [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]

Ik wil wel mee 8)

Je wordt uitgenodigd als je bv. in het bestuur van de Stichting Amazones zit...aan het programma mee mag werken...of een héle bekende BN-er bent of als jou fotograaf bij de laatste 3 finalisten hoort.

:roll: :roll: :roll: maar wij van blootgewoon zijn nu toch bekende Nederlanders, want ik wil graag gaan voor de speciale clausule :lol: :lol: :lol: :lol:

afbeelding van Kaat

Goedemorgen ladies,
Heeft iemand enig idee wanneer de inzendingen van dit jaar op de site geplaatst gaan worden? Is dit al vóór de uitzending? Ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar de concurrentie :wink:

Nee, die worden natuurlijk pas geplaatst NA de uitzending.

afbeelding van admin

...iemand al wat gehoord?

net de uitnodiging op de mat gekregen!

afbeelding van Kaat

Net telefoontje van fotograaf gehad dat ook daar de uitnodiging is binnen gekomen!
Nu op jacht naar een galajurk :roll:

Kaat, welke maat heb je? Ik heb eeb héél gave knalrode jurk, maat 38, maar ik ga hem niet dragen op het gala... nèt ietsje te groot voor mij, heb ook eigenlijk maat 36 :(

http://94.100.113.220/726750001-726800000/726776901-726777000/726776979_16_MVG7.jpeg

http://94.100.118.71/726750001-726800000/726777001-726777100/726777055_16_iDkz.jpeg

pompiedompiedom... :wink:

afbeelding van Kaat

Hé Sidoon!
Hij is mooi! Is het een strapless jurk? Vraag me af of ik me in maat 38 kan proppen...zit meer op 40 (zeker met m'n cupmaat 75 E)
Heb zelf een strapless jurk maar dat zit niet zo handig met m'n prothese :(

Nee, helaas, dan ben ik bang dat ie echt niet gaat passen;
- strapless
- eerder naar 36 dan naar 40
- Mijn bh-maat is 80C en dáár past ie precies, maar in mijn taille is ie te wijd helaas.

Kijk maar eens op marktplaats en bij verhuurbedrijven, er is écht heel veel te vinden voor niet al te veel geld :D

afbeelding van goudblok

Ik heb ook nog wel een paar mooie gala jurken.

Verschillende maten maar ongeveer 36-38

Ow, heb je foto's????
Ik heb nog 18 dagen hè... heb al twee jurken gepast, beide nèt te groot, krijg er vanavond nog 2 binnen (één groen en één zwart) en morgen nog een heel erg blote, maar denk dat daar mijn littekens erg bovenuit gaan komen...

Maar ik ben wél een stuk langer dan jij natuurlijk...hm, weet het ook niet...

p.s. Goudblok, het was goed! [bigsmile]

ik heb ook nog steeds geen jurk....maar 38? nee, dat gaat ook niet lukken, zit toch echt iets groter...

Tip (met dank aan Jolly :wink: )
http://www.lauradols.com

[dans] [dans] je hebt het gevonden
want ik zou de link doorsturen maar dat hoeft dus niet meer

of
http://www.24kingstreet.nl
is in arnhem, ik ga zaterdag passen

Kaat schreef:
Net telefoontje van fotograaf gehad dat ook daar de uitnodiging is binnen gekomen!

Behoort de foto tot de prijswinnaars? Onze foto heeft in elk geval niet gewonnen... (terwijl ie wel heel gaaf is)...

afbeelding van admin

Dees schreef:
Kaat schreef:

Behoort de foto tot de prijswinnaars? Onze foto heeft in elk geval niet gewonnen... (terwijl ie wel heel gaaf is)...

...nee, helaas niet...toch raar dat ze hele gave foto's niet nomineren :wink: Maar ach...we komen wel in Carré te hangen! 8)

afbeelding van Kaat

...dat was een niet ingelogde Kaat...

afbeelding van goudblok

Sidonia schreef:
Ow, heb je foto's????

hmm weet ik eigenlijk niet.
En inderdaad moet je naar de lengte kijken.
Misschien kunnen we even webcammen?

Ik ga zondag naar de jeugduni in Leiden dus zou er zo één mee kunnen nemen.

Meeste zijn blauw , blauw paars of zwart trouwens.
Wel veel cocktail jurkjes in andere kleuren maar geen gala.

Een blauw/paarse heb ik zelfs handschoenen bij. Zal wel even een foto zoeken.

hihihi leuk dat hij goed was.
Waar had je hem nou vandaan?

@ Goudblok; Foto is niet meer nodig 8) Ik heb de perfecte (zwarte) jurk vanavond gevonden... :D Handschoenen had ik al, tasje ook, alleen nog schoentjes, maar dat komt goed !

afbeelding van Kaat

mika schreef:
Tip (met dank aan Jolly :wink: )
http://www.lauradols.com

Dit ziet er leuk uit!! Denk dat het zondag een middagje Amsterdam wordt.

Sylvie van der Vaart bij Pink Ribbon Gala

Amsterdam - Voetbalvrouw en presentatrice Sylvie van der Vaart zal op het Pink Ribbon Gala in Theater Carré een award uitreiken. Op 28 september wordt speciaal voor het gala, voor vrouwen die borstkanker hebben of gehad hebben, Carré roze verlicht.

Bij Sylvie is begin dit jaar borstkanker vastgesteld. Ze heeft inmiddels een operatie achter de rug en is bezig met preventieve chemokuur. Zij zal de award uitreiken aan de fotograaf die de meest indrukwekkende foto van een iemand met borstkanker heeft gemaakt. Aan de prijs is een geldbedrag van 5000 euro verbonden. De twee genomineerden krijgen ieder 1000 euro.

bron: Blik op nieuws. nl

afbeelding van Kellly

wat stoer van dr!

Dat vind ik dus ook !

zeker weten!

Zussie en ik

Gekopieerd van de site PinkRibbon Award:

Mijn eigen verhaal
Na het succes van het Pink Ribbon Award Gala 2008, zal de AVRO ook dit jaar het gala registreren en uitzenden. De uitzending is op 3 oktober om 22.50 uur op Nederland 2. Identiek als in 2008 zullen ook dit jaar de geportretteerde vrouwen gedurende het gala centraal staan en zal de AVRO het persoonlijke verhaal van de vrouw in beeld brengen en vertonen op de grote schermen in de zaal.
Mocht u de uitzending 2008 gemist hebben, deze is terug te kijken op [url=http://www.uitzendinggemist.nl./index.php/aflevering?aflID=8030010&md5=8... Uitzending gemist[/url]

Los van de motivatie van de fotograaf voor de ingezonden foto, wil de AVRO-redactie ook graag het persoonlijke verhaal weten van de vrouw op de foto.

Ik heb dus mijn verhaal gemaild en ook het verdriet betreffende de diagnose van mijn Zussie . De foto voor de Award wedstrijd stond al gepland om te maken want hier wilde Zussie graag aan meewerken.
Na enkele mails en telefoongesprekken kregen we te horen dat Zussie en ik geselecteerd zijn voor `het eigen verhaal `tijdens het Gala.
Vorige week zondag zijn er hier bij mij thuis dé opnames gemaakt...
In plaats van de vertrouwde Amadinnen om me heen nu met mijn lieve Zussie voor de camera.
Zo speciaal en zo anders...

Ik ben erg benieuwd hoe de opnames er uiteindelijk uit zien en hoe ik dit ga beleven. Zussie was tijdens de draaidag vééél zenuwachtiger als ik! [grinnik]
Op de eerste rij in Carré...we gaan ervan genieten! [kiss]

Wat goed van jou en je zussie Marielle, jullie durven ook echt zeg !
Ben heel erg benieuwd. !!!

afbeelding van Chairy

Ooooh spannend he! Mijn fotografe heeft ook een foto ingestuurd en we zijn uitgenodigd om de 28e aanwezig te zijn. Ze hadden me ook gevraagd om mijn eigen verhaal te vertellen tijdens het gala maar al met al vond ik het te heftig: als het op TV komt is het allemaal zo "echt" en dat vind ik voor mijn kids echt teveel, die wil ik graag op hun eigen tempo op de hoogte houden van de (slechte) prognose. Dus voor die opnames heb ik afgezegd. Wel nog erg nagedacht of ik als genodigd fotomodel aanwezig wilde zijn maar omdat ik eigenlijk echt echt niet kon de 28e moest ik toch beslissen om ook hiervoor af te zeggen. Maar ik ben benieuwd naar de uitzending en vind het waanzinnig stoer dat nou juist Sylvie de award gaat uitreiken!!

Pagina's