Pink Ribbon Award en Gala 2009 World in Pink

154 berichten / 0 nieuw

Beste Donateur, de Pink Ribbon Award is een foto wedstrijd.
De opdracht van dit jaar was: Het in de ruimste zin op fotografische wijze verbeelden van de vrouwelijkheid tijdens/na borstkanker met als accent ‘World in Pink’ Niet meer en niet minder. Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt wat het nut ervan is.

Maar om dan gelijk je geld aan het KWF te geven :? Ik wil voorstellen om een ander goed doel te nemen, eentje die niet barst van het geld. En als het dan geen borstkanker mag zijn, dan fluister ik hier KiKa

ik heb ook gekeken naar het gala.
moest wel de nodige traantjes weg pinken
zo mooi zo ontroerend
Marielle je bent een topper samen met je zus

Ondanks de prachtige verhalen en foto's vind ik wel dat de donateur een beetje gelijk heeft. Ik ben niet zo drastisch om dan maar direct m'n geld niet meer te geven, zover wil ik zèker niet gaan. Maar ik vond het wel jammer dat het nare, het vervelende en het verdriet of het gemis van iemand niet zo aan bod kwam. Alleen vrouwen die het overleefd hebben. Positieve verhalen, zodat 'de wereld' nog steeds niet wakker geschud wordt. En ik vind niet dat het een groot zielig iets moet worden hoor, zeker niet (!). Maar ik vond wel dat er meer in had gemogen betreffende 'de strijd' die elke (borst)kanker patient aan moet gaan.

Pagina's