Stekende pijn na jodiumzaadje

4 berichten / 0 nieuw
afbeelding van Linn
Offline
Berichten: 26
Stekende pijn na jodiumzaadje

Afgelopen maandag heb ik een jodium zaadje in de tumor gekregen. En meerdere keren op de dag vanuit het niks begint het in ene onwijs te steken. Alsof iemand er een injectie naald in duwt meerdere keren porrend of te wel auw! Na 2 biopten met meerdere hapjes geen na pijn gehad maar dit.. wauw. Is dit herkenbaar?

Offline
Berichten: 341

Persoonlijk herken ik het niet. Ik heb er echt helemaal geen last van gehad. Ik hoop voor je dat er meer mensen reageren! 

afbeelding van Linn
Offline
Berichten: 26

Vermoedelijk overbelasting. Inmiddels geen last meer.. iets met eigenwijs en beter luisteren naar de arts?

Offline
Berichten: 498

Weet je, ik lees je reactie nu weer en ik kan me herinneren dat het toch ook wel even zeer deed destijds. Misschien zit er net een zenuw daar bij je? En inderdaad, het is allemaal niet niks. Misschien willen we soms even teveel na gerommel in het lijf. 

Hartelijke groet, 

Linda